Flopp2000 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hvordan kan det ha seg at jeg finner andre Microsoft Windows-nettverk enn dem som jeg har på lan? Ikke trådløst.. Finner andre nettverk via adsl modemet som bruker samme isp som meg. Ett par har jeg tilgang til både c:\ og mine bilder osv... Noen som har peiling?? Endret 22. april 2007 av Flopp2000 Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette er helt normalt når du kjører med et modem i bridge modus og nettleverandøren din ikke filtrer bort portene windows fildeling bruker. Dette viser hvor viktig det er å sikre maskinen sin, spesielt når du ikke er bak en NAT vegg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 oO Det var jo litt stilig. Finner du noe kult da? Hvilken ISP har du? Lenke til kommentar
Flopp2000 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Jepp har modemet i bridge modus, snoker ikke i andres ting Ståle, men klart jeg måtte finne ut hvem i h som var på nettverket mitt. Får vel ta kontakt med min isp, håper jeg ikke mister bridge modus`n min da jeg har behov for den. Endret 23. april 2007 av Flopp2000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå