Orjanp Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har en Fujitsu Siemens Amilo Pi 1536 Har problemer med artifacts i 3d. Har reinstallert Windows XP en gang uten at det hjalp. Testet med ATI Tool. Der får jeg mye artifacts. Mens ATI Tray Tool gir ikke artifacts på standard hastighet i det hele tatt. I Catalyst kontrollsenter under 3D, får jeg straks artifacts hvis jeg endrer noen av instillingene. Kyodai Mahjongg har artifacts. 3DMark 06 har artifacts. Har kun mellom 1 og 2 fps på første test, før den krasjer på andre test med feilmeldingen: IDirect3DDevice9::Present failed: Driver internal error(D3DERR_DRIVERINTERNALERROR) Har nå installert siste versjon av Directx. Ingen endring. Prøvde å installere siste versjon av catalyst driverene, men siden dette er et mobilt skjermkort gikk ikke det. Har installert driver hentet fra Fujitsu Siemens, uten at det ble bedre. Har testet siste versjon av omegadriverene. Hjalp ikke. Noen forslag til hva annet jeg kan gjøre. Ørjan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå