Wipeout Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Får beskjed om at jeg har et trojan virus i fila mnsvcsp.dll, og Norton klarer ikke å fjerne viruset. Hva slags fil er dette, og kan jeg fjerne den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Her finner du en diskusjon med løsning. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Takker og bukker så mye :smile: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Kjør live uppdate eller hva du gjør for å oppdatere virusdefinisjonene, og i oppsettet i norton eller hva du har velger du reparer først sett deretter i karantene eller noe sånt og kjør scandisk etterpå. vet at det er noen removal vrektøy på http://www.symantec.com sin side. Hadde 19 virus!!! maskinen min henger i en tynn tråd, men scandisk reddet den nesten helt... Må nok formatere, kanskje du også må det. Beklager men jeg viste ikke om du hadde nav derfor ble meldingen litt uklar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå