SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei ja! Jeg og en skokk venner fant ut at vi skulle et par uker til et eller annet varmt land i sommer siden det kom så mye skattepenger igjen denne gangen for samtlige. Men jeg veit ikke hvor jeg skal begynne å kikke, hvor vi skal dra og hvor jeg kan se og sjekke. Har ikke så mye som litt erfaring med det engang. Så tips og hjelp, så hadde jeg blitt tårevåt av glede! Lenke til kommentar
martbo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg ville startet her. Bah, hvorfor er det så mange mods nå? Det er ikke lenger noe poeng i å hobbymoderere. =( Endret 22. april 2007 av Fisker Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Haha såpass ... den kategorien visste jeg ikke om engang. Men takk for den ... Noen med noen tips!? Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva ønsker dere av turen? Fest? Avslapning? Begge deler? Opplevelse? www.solfaktor.no er en fin søkeside for å søke på reiser og priser når dere finner ut hvor dere vil... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Kombinasjonen fest/opplevelse hørtes bra ut. Skal sjekke ut linken å se om jeg kommer noe lenger. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå