karlmartin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ønsker tips om mobiltelefoner der det er mulig å forstørre teksten i displayet. Dette pga. nedsatt syn. Bruker i dag en Siemens SXG 75 (som har stor skjerm) der det er mulig å forstørre teksten for sending og mottak av sms. Mange av de nye mobilene i dag har ikke denne muligheten, så jeg er svært takknemlig for tips om modeller med stor skjerm, og muligheten for stor tekst. Med vennlig hilsen Karl Martin Lenke til kommentar
tormichael Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei. Kanskje du burde vurdere Nokia 6300. Ifølge testen på amobil har denne større sktift enn det som er vanlig på telefoner nå til dags I tillegg har den en knallbra skjem! Gleder meg sinnsykt til min dukker opp neste uke. Og så pen Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 har ikke alle tlf med series 40 iallefall muligheten til dette? jeg har glemt det. Lenke til kommentar
dr-rhythm Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Nei, alle Series 40 har nok ikke mulighet til ekstra stor skrift. 6300 har ganske stor skrift, men jeg vil anbefale 6070 (evt. 6080 eller 6151). Disse har definitivt veldig stor skrift på både meldinger og adressebok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå