Andrull Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Med mindre du ser ut som denne karen - styr unna singlet. 8450763[/snapback] Enig. Men det der kan vel nesten ikke kalles singlet. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Spørte en kompis som er homo for og være sikker, Han sier det er gay men OK Både og alså? Da er jeg jo like langt 8448924[/snapback] Kanskje på tide å senke skuldrene litt og ta det hele litt mindre alvorlig. Du kommer tross alt ikke til å begynne med å klå kompisene dine i skrittet bare fordi noen forumhoders homofobiske forstyrrelser får dem til å påstå at singlet er gay. Hvis du allikevel begynner å klå kompisene dine i skrittet er det nok av andre grunner Lenke til kommentar
DNA Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Bra bruk av singlett: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen passer med singlett, noen ikke. Selv kunne jeg vel passet med singlett, men er ikke helt meg føler jeg. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Ser ut som det er noe som Arnold bruker når han trener, ikke ellers. Uansett er det ganske vanlig med singletter i f.eks. USA. Jeg tror det er lite akseptert i Norge pga. klima. Lenke til kommentar
kengdal Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Ser ut som det er noe som Arnold bruker når han trener, ikke ellers. Uansett er det ganske vanlig med singletter i f.eks. USA. Jeg tror det er lite akseptert i Norge pga. klima. 8452590[/snapback] Her tror jeg du er inne på noe. I usa er det mye brukt ja. Jeg brukte det selv i sommer da det var 30 grader pluss her. Hvis det er noen usikker guttevalper som vil kalle meg Gay er det greit for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Gay med singlet? Singlet er jo det mest STUD som finnes. Gjerne med litt ketchup, aske og snus på. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Snus er hvertfall ikke stud. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Gay med singlet? Singlet er jo det mest STUD som finnes. Gjerne med litt ketchup, aske og snus på. 8462621[/snapback] Du har også forvekslet helsetrøye med singlet Lenke til kommentar
Battone Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg elsker min "konebanker"... Særlig digg når den er litt skitten og har ett par merker etter tomatsaus/øl/osv.. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 wifebeaters er det som er relativt vanlig i USA ja. Husker f.eks. fettern min som bor i Florida alltid gikk med det. Og ba meg bare alltid ta på meg en wifebeater eller noe siden det var så varmt. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Singlet var ikke det første ordet som poppet inn i hodet mitt da jeg hørte wifebeaters. Jeg bruker singlet når det passer meg, trenger ikke å være modell og ha tre lag med brunkrem for å gå rundt med en singlet. Jeg ser ikke helt problemet, hvor i all verden kom homo inn i bildet¿ Jeg har aldri sett en homo i singlet, i allefall ikke fantasert om noen. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Jeg har sett flere homser i singletter. Helst av den trange og fargerike typen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Gay med singlet? Singlet er jo det mest STUD som finnes. Gjerne med litt ketchup, aske og snus på. 8462621[/snapback] Du har også forvekslet helsetrøye med singlet 8462662[/snapback] Jeg har ikke lest tråden. Antok han mente helsetrøye siden de fleste blander det, som du sier. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Interessant utvikling, tydeligvis mange meninger ute å går. :!: Dersom det skulle være av interesse er singletene av denne type, riktignok uten skrift: Edit: Får legge til at de ofte er fulle av hvite kalkflekker, noe som, om jeg har forstått det riktig, drar intrykket oppover? Endret 24. april 2007 av PandaMartin Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Deilig å gå med inne hvis det er varmt, og ute for den saks skyld. Men enig i at man skal ha et vist volum i musklene før man benytter seg av et slikt klesplagg. Man ser helt latterlig ut hvis en mygg benker mer enn deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 25. april 2007 Rapporter Del Skrevet 25. april 2007 Interessant utvikling, tydeligvis mange meninger ute å går. :!: Dersom det skulle være av interesse er singletene av denne type, riktignok uten skrift: http://www.deeb.nl/images/SOSL-Black-C-DUBBEL.jpg 8463995[/snapback] Åja. Stygt og usmakelig imho. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Deilig å gå med inne hvis det er varmt, og ute for den saks skyld. Men enig i at man skal ha et vist volum i musklene før man benytter seg av et slikt klesplagg. Man ser helt latterlig ut hvis en mygg benker mer enn deg. 8467377[/snapback] Om du ikke innser at det ser latterlig ut selv om du har svære biceps, så sliter du. Da snakker vi om tettsittende saker, slike du ikke klarer å se uten å spy og tenke hvilken ekkel fremtoning som bruker slikt.. Derimot basket shirts er helt greie og veldig behagelige. Ble vist en kar i en blå slik. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Om du ikke innser at det ser latterlig ut selv om du har svære biceps, så sliter du. Da snakker vi om tettsittende saker, slike du ikke klarer å se uten å spy og tenke hvilken ekkel fremtoning som bruker slikt..Derimot basket shirts er helt greie og veldig behagelige. Ble vist en kar i en blå slik. 8475397[/snapback] Ja, det ser utrolig latterlig ut om du har store biceps som ikke står til skuldrene dine. Har du bra harmoni mellom musklene derimot kan det se ganske bra ut å gå i singlet. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 Hva med å bare kle seg akkurat slik man vil og drite i hva andre synes? 8446028[/snapback] QTF Med mindre du ser ut som denne karen - styr unna singlet. 8450763[/snapback] Enig. Men det der kan vel nesten ikke kalles singlet. 8450825[/snapback] hømm nei vell jeg liker og gå i sånne , men det er utrolig lite av di i butikkene :/ Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. april 2007 Rapporter Del Skrevet 26. april 2007 jeg liker og gå i sånne , men det er utrolig lite av di i butikkene :/ 8477351[/snapback] Veldig mange å velge mellom på butikker som f.eks H&M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå