Shikaru Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Pondus og jokke bruker det jo, så da må det være kult Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Bruk de under t-skjorta når det er kaldt. Men ikke ellers, ikke fordi det er homofilt, du burde være sikker nok på deg selv til å kunne se homo ut, men fordi det er ekkelt. Edit: Shikaru,singlet og helstetrøye, ikke det samme. Endret 22. april 2007 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
DNA Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Fælt så mye generalisering her. Man trenger ikke være en liten wannabe som stramer 24/7 fordi man bruker singlett. Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg synes det ser veldig homofilt ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Denne tråden passar best i Mote og velvære-forumet, slenger den derfor over der. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Det verste med denne tråden er vel homofobien som oser ut på alle kanter. Singlet er for folk som er veldig glad i å vise kroppen sin, enten fordi de er godt trent eller fordi de er pinglete og anti-kropp. Selv foretrekker jeg tradisjonell bruk under skjorte. Og merk dette: Singlet er det eneste plagg som passer under en skjorte. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Og merk dette: Singlet er det eneste plagg som passer under en skjorte. 8445968[/snapback] Singlet er ikke det eneste som passer under ei skjorte. Man kan ha åpen skjorte med ei kul t-skjorte under også! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hva med å bare kle seg akkurat slik man vil og drite i hva andre synes? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Og merk dette: Singlet er det eneste plagg som passer under en skjorte. 8445968[/snapback] Singlet er ikke det eneste som passer under ei skjorte. Man kan ha åpen skjorte med ei kul t-skjorte under også! 8446008[/snapback] Ok, til nød. Men da må ikke skjorta være så tynn at man kan se t-skjortens ermer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Til nød nei? Ser heller at guttene bruker t-skjorte under. Singlet er sååå Ryan Atwood! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Hva med å bare kle seg akkurat slik man vil og drite i hva andre synes? 8446028[/snapback] The Norwegian Way ? Har du lyst så bare sett i gang. Bare ikke regn med at jeg blir med. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Til nød nei? Ser heller at guttene bruker t-skjorte under. Singlet er sååå Ryan Atwood! 8446052[/snapback] Nå tror jeg nok du tenker mest på casual, mens jeg tenker mer formelt. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 My opinion: Gay Ved mindre man bruker det under skjorter av praktiske grunner! Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Tja ... Hvis man er småfeit, bleik og har hårete skuldre. bør man vurdere singletbruken sin litt. Er man derimot veltrent og markert, kan man godt bruke det, men det er ikke et plagg jeg ville brukt i bryllupet mitt. Greit "hjemmeplagg", men det ser litt slaskete ut. NEI-bruk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor JA-bruk: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 22. april 2007 av EvenT Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Synes egentlig begge bildene var JA-bruk. Bare fordi man ikke ser så uber bra ut fysisk, betyr ikke at man ikke kan bruke det. NEI-bruk er når det blir fryktelig trangt, feminint og ekkelt. En lærer på skolen brukte en hudfarget singlet ute om vinteren. Og han er litt småfeit av seg. Så passe tåpelig ut. Endret 22. april 2007 av ArmenMinAU Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker singlet en gang i blant. Men greia er å kjøpe en litt baggy til slaskedagene. Bruker M i t-skjorte, og L i singlet. Har verken store eller små muskler. Drit i hva alle andre synes, det er digg å gå i. Bare velg klesplagg utifra situasjonen;) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Du må ha litt kropp for at singlet skal sjå bra ut meiner eg. For min del synest eg ikkje singlet passar i det heile tatt, føler meg ikkje vel i den heller. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Selv bruker jeg singlet under skjorter, og av og til hjemme. Det er ikke noe jeg går rundt i uten noe over, da jeg ikke liker fjortisgutter som prøver å flashe de tynne overarmene sine. Folk kan jo putte meg i den gruppen. Redigert: For å svare på spørsmålet, jeg synes ikke det er gay. Endret 22. april 2007 av Redline Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Spørte en kompis som er homo for og være sikker, Han sier det er gay men OK Både og alså? Da er jeg jo like langt Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Med mindre du ser ut som denne karen - styr unna singlet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå