Gå til innhold

Herresingleter - Gay or Okay?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  PandaMartin skrev:
  Sitat
Spørte en kompis som er homo for og være sikker, Han sier det er gay men OK

Både og alså? Da er jeg jo like langt :cry:

8448924[/snapback]

:ermm:

Kanskje på tide å senke skuldrene litt og ta det hele litt mindre alvorlig. Du kommer tross alt ikke til å begynne med å klå kompisene dine i skrittet bare fordi noen forumhoders homofobiske forstyrrelser får dem til å påstå at singlet er gay.

Hvis du allikevel begynner å klå kompisene dine i skrittet er det nok av andre grunner :yes:

Lenke til kommentar
  ArmenMinAU skrev:
Ser ut som det er noe som Arnold bruker når han trener, ikke ellers. Uansett er det ganske vanlig med singletter i f.eks. USA. Jeg tror det er lite akseptert i Norge pga. klima.

8452590[/snapback]

Her tror jeg du er inne på noe. I usa er det mye brukt ja. Jeg brukte det selv i sommer da det var 30 grader pluss her. Hvis det er noen usikker guttevalper som vil kalle meg Gay er det greit for meg. :)

Lenke til kommentar

Singlet var ikke det første ordet som poppet inn i hodet mitt da jeg hørte wifebeaters.

Jeg bruker singlet når det passer meg, trenger ikke å være modell og ha tre lag med brunkrem for å gå rundt med en singlet. Jeg ser ikke helt problemet, hvor i all verden kom homo inn i bildet¿ Jeg har aldri sett en homo i singlet, i allefall ikke fantasert om noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
  Zethyr skrev:
  wh1te skrev:
Gay med singlet? Singlet er jo det mest STUD som finnes. Gjerne med litt ketchup, aske og snus på.

8462621[/snapback]

Du har også forvekslet helsetrøye med singlet :)

8462662[/snapback]

Jeg har ikke lest tråden. Antok han mente helsetrøye siden de fleste blander det, som du sier.

Lenke til kommentar

Interessant utvikling, tydeligvis mange meninger ute å går. :!:

Dersom det skulle være av interesse er singletene av denne type, riktignok uten skrift:

SOSL-Black-C-DUBBEL.jpg

Edit:

Får legge til at de ofte er fulle av hvite kalkflekker, noe som, om jeg har forstått det riktig, drar intrykket oppover?

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
  DavidH skrev:
Deilig å gå med inne hvis det er varmt, og ute for den saks skyld. Men enig i at man skal ha et vist volum i musklene før man benytter seg av et slikt klesplagg. Man ser helt latterlig ut hvis en mygg benker mer enn deg.

8467377[/snapback]

Om du ikke innser at det ser latterlig ut selv om du har svære biceps, så sliter du. Da snakker vi om tettsittende saker, slike du ikke klarer å se uten å spy og tenke hvilken ekkel fremtoning som bruker slikt..

Derimot basket shirts er helt greie og veldig behagelige. Ble vist en kar i en blå slik.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
  Battone skrev:
Om du ikke innser at det ser latterlig ut selv om du har svære biceps, så sliter du. Da snakker vi om tettsittende saker, slike du ikke klarer å se uten å spy og tenke hvilken ekkel fremtoning som bruker slikt..

Derimot basket shirts er helt greie og veldig behagelige. Ble vist en kar i en blå slik.

8475397[/snapback]

Ja, det ser utrolig latterlig ut om du har store biceps som ikke står til skuldrene dine. Har du bra harmoni mellom musklene derimot kan det se ganske bra ut å gå i singlet.

Lenke til kommentar
  Complexity skrev:
Hva med å bare kle seg akkurat slik man vil og drite i hva andre synes?

8446028[/snapback]

QTF

andrull skrev:
  Henrik Lied skrev:
Med mindre du ser ut som denne karen - styr unna singlet. :)

Vis skjult innhold

8450763[/snapback]

:thumbup: Enig.

Men det der kan vel nesten ikke kalles singlet. :p

8450825[/snapback]

hømm nei vell

jeg liker og gå i sånne , men det er utrolig lite av di i butikkene :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...