Gå til innhold

Herresingleter - Gay or Okay?


Anbefalte innlegg

Jeg er en mann, og som de fleste menn avskyr jeg å handle. På toppen av det hele er jeg også sunnmøring, så avskyen blir dobbelt så stor pga min motstand mot å bruke penger.

 

Nå nylig var jeg på Wagner og kjøpte meg en dress til min brors konfirmasjon, og siden jeg må bruke mine egne penger på klær, var jeg på jakt etter tilbud som kunne gjøre budsjettet mitt litt mindre stramt.

 

Da fikk jeg øye på ett supertilbud på herre-singletter, 3 stk for 100 kroner. Jeg tenkte med lommeboken og slo til.

 

Har nå begynt å bruke den ene av dem, men desverre møter jeg endel motstand i diverse kretser, og får beskjed om at dette er homofilt/ubra å bruke.

 

Derfor lurer jeg på hva folket her mener om akkurat dette, er singletter gay? er singletter så gay at jeg ikke burde bruke mine penger på dem, uansett hvor mye billigere det er en vanlige t-skjorter? Finst denne grensen? I så tilfelle, hvor går den?

 

Åpner herved for diskusjon om hvorvidt herresingletter er gay, og håper vi kommer fram til at det er ett godt og hetero plagg å bruke, så jeg ikke føler jeg gjorde ett stort tabbekjøp, siden jeg følte meg så smart og økonomisk når jeg kom hjem etter endt, kjedelig handletur.

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Jeg synes det å bruke singlet er litt "briefete". Liker ikke å briefe, så derfor bruker jeg ikke singlet :p Har prøvd singlet en gang og la merke til at overarmene så mye større ut. Kommer sikkert av at skuldrene hjelper til med å gi illusjon av det.

Lenke til kommentar

Det er ikke gay. Grunnen er fordi homser kler seg pent, og alle med klesstil tar ikke på seg singlet. Er greit med gutter som virkelig har muskler, slike "bolere". ol. Og slike "wannabe -badboys" Men singlet på en tynn nerd er ikke hot.

Om man virkelig måå gå med singlet burde man ha en genser over, sånn med glidelås.

Endret av Demille
Lenke til kommentar
Singlet er forferdelig, ikke noe mer å diskutere.

8444694[/snapback]

 

Wørd!!

 

Og de eneste som bruker singlet er folk som ikke har kontakt med omverden eller gutter som tror de er trente og vil vise fram muskler... ( Desse guttene sitter i tillegg å strammer musklene 24/7 sånn at det ser ut som de ha bruk for det)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...