TST Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Slik kan du designe din egen bil. Se videoen Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ser jo bare så lekkert ut gleder meg Lenke til kommentar
xstian Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 den videospilleren på gamer.no funker ikke altså aldri! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Får ikke sett de jeg heller! Men fra Gamespot EDIT: For dere som ikke kan se film #1 på Gamer.no så er den .. Endret 22. april 2007 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 den videospilleren på gamer.no funker ikke Får ikke sett de jeg heller! Konkret hva er det som skjer når det ikke fungerer? Hjelper det om dere tømmer cachen i nettlesren? Litt mer detaljert tilbakemelding hadde hjulpet oss veldig :-) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 den videospilleren på gamer.no funker ikke Får ikke sett de jeg heller! Konkret hva er det som skjer når det ikke fungerer? Hjelper det om dere tømmer cachen i nettlesren? Litt mer detaljert tilbakemelding hadde hjulpet oss veldig :-) 8444818[/snapback] Har aldri funket hos meg heller. Trykker på play så bare skjer det ingenting. Bruker nyeste Opera, skal prøve å tømme cachen og rense opp litt. Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Får ikke sett de jeg heller! Men fra Gamespot 8444203[/snapback] Ca 17 sekunder ut i den filmen så ser det ut som den røde bilen på venstre sia rygger...Litt sprøtt.Bak på bilen ser ut som foran. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 gleder meg OT: Spilleren har altid funket fint her... Lenke til kommentar
Wollis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 den videospilleren på gamer.no funker ikke Får ikke sett de jeg heller! Konkret hva er det som skjer når det ikke fungerer? Hjelper det om dere tømmer cachen i nettlesren? Litt mer detaljert tilbakemelding hadde hjulpet oss veldig :-) 8444818[/snapback] Jeg har samme problemet. Når jeg kommer inn på siden ser jeg play-ikonet midt i videoruten. Denne klikker jeg på og det eneste som skjer da er at avspillingslinja kommer frem i nederste del av videoruten. Det starter aldri noen video, mesteparten av ruta forblir hvit Jeg oppgraderte nettopp til ny Shockwave Flash-player(9.0.0.45) for å se om det gjorde susen, men skjermen er fremdeles like hvit. Jeg har prøvd Opera, Firefox og Internet explorer. Tømming av cache har ikke hjulpet meg ihvertfall. Wollis. Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har samme problemet. Når jeg kommer inn på siden ser jeg play-ikonet midt i videoruten. Denne klikker jeg på og det eneste som skjer da er at avspillingslinja kommer frem i nederste del av videoruten. Det starter aldri noen video, mesteparten av ruta forblir hvit Jeg oppgraderte nettopp til ny Shockwave Flash-player(9.0.0.45) for å se om det gjorde susen, men skjermen er fremdeles like hvit. Jeg har prøvd Opera, Firefox og Internet explorer. Tømming av cache har ikke hjulpet meg ihvertfall. Wollis. 8449204[/snapback] Dette skjer med meg også på jobben, men hjemme funker det fint. Har ikke peiling hva som er forskjellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg