TST Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Har sett frem til dette spillet lenge, men hvor kan jeg kjøpe det? 8529954[/snapback] Det kommer for salg på PC 9. mai og til Xbox 360 senere i måneden. 8530754[/snapback] Dette kan da ikke være mulig, Tor-Steinar? Spillet har ikke gått gull enda. Hvordan skal de klare å få det ferdig, sende det til fabrikken, så sende det til butikken på bare noen få dager? 8532253[/snapback] Det kan jeg ikke svare på, jeg jobber verken hos utvikler eller utgiver av dette spillet. Jeg skrev lenger opp hvor jeg har mine datoer fra. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Har sett frem til dette spillet lenge, men hvor kan jeg kjøpe det? 8529954[/snapback] Det kommer for salg på PC 9. mai og til Xbox 360 senere i måneden. 8530754[/snapback] Dette kan da ikke være mulig, Tor-Steinar? Spillet har ikke gått gull enda. Hvordan skal de klare å få det ferdig, sende det til fabrikken, så sende det til butikken på bare noen få dager? 8532253[/snapback] Det kan jeg ikke svare på, jeg jobber verken hos utvikler eller utgiver av dette spillet. Jeg skrev lenger opp hvor jeg har mine datoer fra. 8533739[/snapback] Neida, jeg skjønner jo hva du mener, men du har vel noe erfaring, og vet sikkert omtrent hvor lang tid det tar før et sånt spill kan bli ferdiggjort fra "gull"-annonseringen til butikkhyllene? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Synes at kampsystemet så litt arkade aktig ut, dog grafikken var fin. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Synes at kampsystemet så litt arkade aktig ut, dog grafikken var fin. 8536697[/snapback] Arkade-aktig? Det er vel ytterst få rollespill som er spesielt realistiske... Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Var ganske dårlig framerate, det skuffet litt. Også var det i tillegg pinlig likt Oblivion da, men det pirrer litt i pungen likevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg