theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sinte reaksjoner, det inkluderer ord som ikke forumets brukere har noe nytte av å lese, skal taes på pm. Nei, jeg har ikke vært i en lignende situasjon, men jeg har heldigvis blitt gitt en evne til å visualisere og se for meg situasjoner. Det eneste jeg ikke har, er like stor emosjonell side som deg og jenter generelt. Det kan du ikke bruke mot meg. 8460871[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Du trenger ikke være superemosjonell for å sette deg inn i en sånn situasjon, noe du tydeligvis ikke greier. Du er bare trangsynt. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sinte reaksjoner, det inkluderer ord som ikke forumets brukere har noe nytte av å lese, skal taes på pm. Nei, jeg har ikke vært i en lignende situasjon, men jeg har heldigvis blitt gitt en evne til å visualisere og se for meg situasjoner. Det eneste jeg ikke har, er like stor emosjonell side som deg og jenter generelt. Det kan du ikke bruke mot meg. 8460871[/snapback] Hva har det med saken å gjøre? Du trenger ikke være superemosjonell for å sette deg inn i en sånn situasjon, noe du tydeligvis ikke greier. Du er bare trangsynt. 8460896[/snapback] Du vil at jeg skal være det, sånn at du har en bedre grunn for å argumentere mot meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du vil at jeg skal være det, sånn at du har en bedre grunn for å argumentere mot meg. 8460935[/snapback] Så kom med fler argumenter du da, tard. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå får vi ha en saklig diskusjon her. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Jeg vil nesten benytte anledningen til åpeke til tråden Anale gleder hos menn hvor også homofoli blir tatt opp. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det hjelper deg kanskje ikke, men du burde ihvertfall slå opp med jentekjæresten din. Det du gjør er kun å bedra henne. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Er vel bare å hoppe i det? Finnes vel ikke noen bedre måte? 8443657[/snapback] Ja, det finnes bedre måte. PRØV DET! 1) Slå opp med dama di, for henne er du ikke glad i. 2) Finn deg en homogutt, som du prøver noen aktiviterer med. Mange av de er mer enn villige. Jeg er jomfru, så jeg har ingen idé om hvor du kan finne de. Tror ikke det er så lett som enkelte vil ha det til, at det står et merke i panna. Men jeg er faktisk litt seriøs. Så seriøs at jeg kan banke meg selv i brystet og si at jeg ikke er reinspikka homo - og er glad for det. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Er vel bare å hoppe i det? Finnes vel ikke noen bedre måte? 8443657[/snapback] Ja, det finnes bedre måte. PRØV DET! 1) Slå opp med dama di, for henne er du ikke glad i. 2) Finn deg en homogutt, som du prøver noen aktiviterer med. Mange av de er mer enn villige. Jeg er jomfru, så jeg har ingen idé om hvor du kan finne de. Tror ikke det er så lett som enkelte vil ha det til, at det står et merke i panna. Men jeg er faktisk litt seriøs. Så seriøs at jeg kan banke meg selv i brystet og si at jeg ikke er reinspikka homo - og er glad for det. 8497484[/snapback] Jeg ser ikke poenget med å ha sex, bare for å prøve det. Det er noe som burde skje mellom 2 personer som er glad i hverandre. (osv) Jeg har som nevnt tidligere vært i akkurat samme situasjon, det er ytterst ubehagelig, og det "eneste" man kan gjøre er å hoppe i det. Få det overstått. Det blir verre med tiden. Selvfølgelig er det ille nå også; men det går over raskere enn man tror. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det blir verre med tiden. Selvfølgelig er det ille nå også; men det går over raskere enn man tror. 8502729[/snapback] Du mener vel bedre? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det blir verre med tiden. Selvfølgelig er det ille nå også; men det går over raskere enn man tror. 8502729[/snapback] Du mener vel bedre? 8502808[/snapback] Jeg mener verre om han fortsetter å være sammen med henne. Da vil han bygge opp en del innestengte følelser. Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det blir verre med tiden. Selvfølgelig er det ille nå også; men det går over raskere enn man tror. 8502729[/snapback] Du mener vel bedre? 8502808[/snapback] Jeg mener verre om han fortsetter å være sammen med henne. Da vil han bygge opp en del innestengte følelser. 8502830[/snapback] Ok. Da misforstod jeg, trodde du mente det blei værre med tiden etter han evt. hadde fortalt det. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Absolutt ikke, etter at det har blitt fortalt og slikt, vil alt bli mye bedere. Jeg lever selv totalt åpent om meg selv. Selvfølgelig er det noen som har problemer med det (Foreldrene mine f.eks) men det er ikke mitt problem, det er deres problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå