Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ut av skapet - er jeg homofil?

Gjest richard benth

Anbefalte innlegg

Gjest richard benth

hei alle sammen, skriver dette innlegget i ren frustrasjon!

har kjæreste, men dette er bare for å sjule min egentlige legning tror jeg.

er veldig usikker på meg selv, helt siden jeg var liten gutt har jeg alltid innsett at jeg har et litt anneledes syn på seksualitet enn andre gutter.

ble mye mobbet og mye banket opp på grunn av dette som tenåring.

var derfor mye lettere å få seg dame og late som om alt var bra.

vet jeg er homo, men klarer ikke helt å komme ut av skapet selv nå i litt eldre alder (23).

noen som har vært i lignende situasjon og som kan hjelpe meg?

richard benth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en venn jeg venter på at skal komme ut av skapet, han også hadde kjæreste en stund for å skjule legningen sin. Kan ikke vite dette sikkert, men jeg er nesten helt sikker. Det jeg er sikker på er at vi hadde vært like gode venner med han om han skulle ha kommet ut av skapet.

Lenke til kommentar

Det at du er sammen med en jente, for å dekke over legningen din, kan jeg skjønne. Det er heller ikke noe som strider i mot normalen.

Men, blir det ikke ett psyksik helvete for deg selv, å være i kjæresteforhold med en person du ikke er forelsket i / elsker?

Letteste måten å komme ut av skapet på, er vell å begynne med de nærmeste. Forholdet burde også avsluttes.

Lenke til kommentar
Har en venn jeg venter på at skal komme ut av skapet, han også hadde kjæreste en stund for å skjule legningen sin. Kan ikke vite dette sikkert, men jeg er nesten helt sikker. Det jeg er sikker på er at vi hadde vært like gode venner med han om han skulle ha kommet ut av skapet.

8443730[/snapback]

Er du sikker? Er det riktig å dømme ham?

Jeg er ganske sær av meg, mange mistenker at jeg er homo og venter på jeg skal komme ut av skapet. Men problemet er jo at jeg foretrekker jenter, jeg blir IKKE tent på gutter. Gjett om jeg blir irritert at folk tror at det er opp til dem hvem er homofile eller ei, jeg er den jeg er og jeg veit hvem jeg er.

Men tilbake til tråden, jeg synes at du bør komme ut fortest som mulig. Ikke for andres skyld, men for din egen skyld. Din byrde vil bli lettere og du vil føle deg som en fri fugl. Hvorfor skal du tenke på andre? Tenk heller på deg selv og vær den du er

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8443730[/snapback]

Er du sikker? Er det riktig å dømme ham?

Jeg er ganske sær av meg, mange mistenker at jeg er homo og venter på jeg skal komme ut av skapet. Men problemet er jo at jeg foretrekker jenter, jeg blir IKKE tent på gutter. Gjett om jeg blir irritert at folk tror at det er opp til dem hvem er homofile eller ei, jeg er den jeg er og jeg veit hvem jeg er.

Men tilbake til tråden, jeg synes at du bør komme ut fortest som mulig. Ikke for andres skyld, men for din egen skyld. Din byrde vil bli lettere og du vil føle deg som en fri fugl. Hvorfor skal du tenke på andre? Tenk heller på deg selv og vær den du er

8446419[/snapback]

Jeg har kjent han i mange år, som sagt så er jeg ikke 100% sikker men poenget mitt var at de fleste gode venner ikke ville bry seg om man er homofil eller ikke. Og det er noen "tegn" som får meg til å tro at han er homofil, men kommer ikke til å gå nærmere inn på det her.

Lenke til kommentar

Man må nesten bare ta sjangsen. Ta hoppe i det.

Jeg har vært borti akkurat det samme, trenger du hjelp eller noe registrer deg på forumet, og send meg en PM så kan jeg hjelpe deg ytterligere.

Det er og en nettside for homofile www.gaysir.no der du kan registrere deg og snakke til meg der. Jeg har samme nick der som jeg har her.

Lenke til kommentar
hei alle sammen, skriver dette innlegget i ren frustrasjon!

har kjæreste, men dette er bare for å sjule min egentlige legning tror jeg.

er veldig usikker på meg selv, helt siden jeg var liten gutt har jeg alltid innsett at jeg har et  litt anneledes syn på seksualitet enn andre gutter.

ble mye mobbet og mye banket opp på grunn av dette som tenåring.

var derfor mye lettere å få seg dame og late som om alt var bra.

vet jeg er homo, men klarer ikke helt å komme ut av skapet selv nå i litt eldre alder (23).

noen som har vært i lignende situasjon og som kan hjelpe meg?

richard benth

8443635[/snapback]

Dette sier vel egentlig litt om hvor kaldhjertet du er for andre og at du setter deg selv over alle andre og alle følelsene dem har. Du leker med følelsene til en person bare for å skjule hvem du er. :yes:

Lenke til kommentar
Du skal vite at det ikke er såpass enkelt Databamse.

8458032[/snapback]

Personen trenger ikke skaffe seg dame, for å skjule at han er homofil. Når personen vet med seg selv at en dag smeller forholdet uansett, så vet han jo at for hver dag som går, blir jenta mere og mere glad i han, og jo mere sorg vil han gi henne den dagen han åpent forteller henne at han er homofil og at han ikke vil se henne mere på den måten.

Lenke til kommentar
Du skal vite at det ikke er såpass enkelt Databamse.

8458032[/snapback]

Personen trenger ikke skaffe seg dame, for å skjule at han er homofil. Når personen vet med seg selv at en dag smeller forholdet uansett, så vet han jo at for hver dag som går, blir jenta mere og mere glad i han, og jo mere sorg vil han gi henne den dagen han åpent forteller henne at han er homofil og at han ikke vil se henne mere på den måten.

8458049[/snapback]

Jeg har vært igjennom det samme, dvs. Nesten det samme. Men jeg kan kjenne meg igjen. Og det er ikke bare å si: "Sorry, jeg er homo. Jeg har brukt deg"

Det jeg mente med; "Du skal vite at det ikke er såpass enkelt.."

Lenke til kommentar
Dette sier vel egentlig litt om hvor kaldhjertet du er for andre og at du setter deg selv over alle andre og alle følelsene dem har. Du leker med følelsene til en person bare for å skjule hvem du er. :yes:

8457970[/snapback]

Jeg er enig i at det er feil å 'bruke' hun for å skjule det, men jeg syntes du går altfor langt ved å kalle han kaldhjertet. Har DU vært i lignende situasjon? Isåfall burde du vite hvor vanskelig det er. Noen innleder forhold med motsatt kjønn i håp om at det skal 'gå over'.

Syntes du skal tenke litt utenfor boksen din.

Lenke til kommentar
Jeg er enig i at det er feil å 'bruke' hun for å skjule det, men jeg syntes du går altfor langt ved å kalle han kaldhjertet. Har DU vært i lignende situasjon? Isåfall burde du vite hvor vanskelig det er. Noen innleder forhold med motsatt kjønn i håp om at det skal 'gå over'.

Syntes du skal tenke litt utenfor boksen din.

8460722[/snapback]

Sinte reaksjoner, det inkluderer ord som ikke forumets brukere har noe nytte av å lese, skal taes på pm.

Nei, jeg har ikke vært i en lignende situasjon, men jeg har heldigvis blitt gitt en evne til å visualisere og se for meg situasjoner. Det eneste jeg ikke har, er like stor emosjonell side som deg og jenter generelt. Det kan du ikke bruke mot meg. :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...