Gå til innhold

vil ha et nytt 360 spill..hvilket?

carl-kr.

Anbefalte innlegg

hei!

er lei av de spilla jeg har..tenkte å kjøpe et nytt.

har sett litt rundt på cdon og lest omtaler på gamer.no

noen tips?

jeg har:

-lost planet

-gears of war

-call of duty 3

-kameo

-oblivion

liker de flest spill forutenom bilspill.

har sett litt på crackdown,men syns det er litt GTA over det..(aldri vært fan av gta)

turtles spillet ser litt interesangt ut,men hører klager på dårlig grafikk.

Mvh carl

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dead Rising: Heller en øvelse i hvordan å irritere en spiller, spillet har bare en 1(!) save og savet du på ett dårlig tidspunkt så har du gleden av å starte spillet helt på nytt. Mer morro kan du ikke få det.

Endret av Bad_Byte
Lenke til kommentar

Tomb Raider: Legend:)

Fin blanding av action, og plattform med en bra historie. Gåtene/puzzlene i spillet er ikke så veldig vanskelige så det er liten fare for at du blir stående fast i flere dager i strekk, noe som kan være et irritasjonsmoment for noen.

Lenke til kommentar

GRAW2 (Ghost Recon Advanced Warfighter 2)

Beste spillet jeg noen gang har spilt på min 360. Helt nydelig grafikk + en realistisk og moderne krigssimulator. Handlingen foregår et par år år foran oss. Litt "ekstra" teknologi, men ingen teite monstere og dumme lasere som ødelegger gameplayet. Nydelig singleplayer campaign er det også i tillegg til en massiv onlineverden med mange muligheter :)

Jeg tror jeg elsker det spillet :love:

EDIT: Du kan jo vurdere å vente på Mass Effect?

Endret av Aleck
Lenke til kommentar
crackdown frister litt... :hmm:

ingen som vet noe om det turtles spillet??

8447693[/snapback]

har bare testet Turtles spillet på PC, og kan si det er kjett! hehe. ikke værdt 500kr for og si det sånn, kjøp det heller når det kommer på tilbud ;) visst jeg hadde vært deg så hadde jeg spart pengene til The Darkness kommer :!:

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Ser du snuser litt på Crackdown.

Var veldig skeptisk til dette spillet, men kommer over det til en billig penge, så jeg tok sjansen (mest pga. tilgang til Halo3 betaen).

Det er et spill som vokser på deg. I begynnelsen virker det litt dølt. Veldig GTA-aktig, ja. Herje rundt i byen, ta ut kriminelle og lage et helvettes lurveleven. Been there, done that. Men så oppdager man kreftene man får. Man blir flinkere, får bedre evner, og snart hopper du som Hulken, fra hustak til hustak, og gjør de sykeste stunts, kaster trailere etter gangsterne og moser dem flate. Rett og slett et utrolig bra superhelt-spill.

I tillegg er grafikken griselekker, riktignok tegneserieaktig, men superskarp, og du kan se milevis fra toppen av skyskraperne. :love:

Anbefales! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...