carl-kr. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hei! er lei av de spilla jeg har..tenkte å kjøpe et nytt. har sett litt rundt på cdon og lest omtaler på gamer.no noen tips? jeg har: -lost planet -gears of war -call of duty 3 -kameo -oblivion liker de flest spill forutenom bilspill. har sett litt på crackdown,men syns det er litt GTA over det..(aldri vært fan av gta) turtles spillet ser litt interesangt ut,men hører klager på dårlig grafikk. Mvh carl Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Rainbow 6: Las Vegas Knall spill hvis du liker taktiske FPS spill Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Rainbow 6: Las Vegas Knall spill hvis du liker taktiske FPS spill 8443642[/snapback] ja jeg lasta ned demoen på live,men den overbeviste meg ikke helt... Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 dead rising, vanskelig, men bra tonyhawk project 8 Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 ikke så mange forslag hær nei... Lenke til kommentar
redflame Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vil også legge til Las vegas , et meget bra fps. Demoen er ikke samme som singleplayer for å si det sånn. Spillet er vel noe lenger en snittet også. eller hva med splinter cell double agent?? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Dead Rising: Heller en øvelse i hvordan å irritere en spiller, spillet har bare en 1(!) save og savet du på ett dårlig tidspunkt så har du gleden av å starte spillet helt på nytt. Mer morro kan du ikke få det. Endret 22. april 2007 av Bad_Byte Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Såg Hitman Blood Money på tilbud her forleden, det kan nok drepe litt tid. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Splinter Cell DA og Rainbow Six Vegas er to titler du bør skjekke ut SP demoen av R6 på Marketplacen hakker, det gjør ikke fullversjonen. Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Crackdown. Det er et genialt spill, har hatt det ca 3 uker nå, og er enda ikke lei. Lenke til kommentar
Kaare_Jay Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tomb Raider: Legend:) Fin blanding av action, og plattform med en bra historie. Gåtene/puzzlene i spillet er ikke så veldig vanskelige så det er liten fare for at du blir stående fast i flere dager i strekk, noe som kan være et irritasjonsmoment for noen. Lenke til kommentar
carl-kr. Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 crackdown frister litt... ingen som vet noe om det turtles spillet?? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) GRAW2 (Ghost Recon Advanced Warfighter 2) Beste spillet jeg noen gang har spilt på min 360. Helt nydelig grafikk + en realistisk og moderne krigssimulator. Handlingen foregår et par år år foran oss. Litt "ekstra" teknologi, men ingen teite monstere og dumme lasere som ødelegger gameplayet. Nydelig singleplayer campaign er det også i tillegg til en massiv onlineverden med mange muligheter Jeg tror jeg elsker det spillet EDIT: Du kan jo vurdere å vente på Mass Effect? Endret 22. april 2007 av Aleck Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) crackdown frister litt... ingen som vet noe om det turtles spillet?? 8447693[/snapback] har bare testet Turtles spillet på PC, og kan si det er kjett! hehe. ikke værdt 500kr for og si det sånn, kjøp det heller når det kommer på tilbud visst jeg hadde vært deg så hadde jeg spart pengene til The Darkness kommer :!: Endret 22. april 2007 av MoFFi Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ser du snuser litt på Crackdown. Var veldig skeptisk til dette spillet, men kommer over det til en billig penge, så jeg tok sjansen (mest pga. tilgang til Halo3 betaen). Det er et spill som vokser på deg. I begynnelsen virker det litt dølt. Veldig GTA-aktig, ja. Herje rundt i byen, ta ut kriminelle og lage et helvettes lurveleven. Been there, done that. Men så oppdager man kreftene man får. Man blir flinkere, får bedre evner, og snart hopper du som Hulken, fra hustak til hustak, og gjør de sykeste stunts, kaster trailere etter gangsterne og moser dem flate. Rett og slett et utrolig bra superhelt-spill. I tillegg er grafikken griselekker, riktignok tegneserieaktig, men superskarp, og du kan se milevis fra toppen av skyskraperne. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå