Svish Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har laget et lite consoleprogram. Det kjører i en loop, og gjør ting. Måten å avslutte det på er da Ctrl+C. Men hvordan kan jeg få den til å gjøre ting etter at jeg har trykket på Ctrl+C? Har deconstructors og slikt i objectene den bruker, og de ser ikke ut til å kalles. For eksempel så skulle jeg gjerne hatt lukket en netverks tilkobling og slikt.. What to do? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tja, noe slikt? CleanUpMethod cleanUp = delegate { fooBaz(); }; Deretter setter du Console.CancelKeyPress += delegate { cleanUp(); }; Mye enklere i ironpython btw ;D Lenke til kommentar
Svish Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 og foobaz() er der? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 fooBaz er en måte å si "din egen kode her", en placeholder altså Lenke til kommentar
Svish Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 got it. men en ting til.. Hvordan kan jeg få den til å ikke vise ^C i consolet? Den delegate saken funket fett, men den får en sånn jalla ^C på slutten, hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå