Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Eg har tenkt å lage nokre animerte bileter, man kva program kan eg bruke og kordan gjer eg det? Har Photoshop CS2... Håper å få svar fort. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 I PS CS2: Window --> Animation palette. Står sikkert i hjelp-filene om korleis du bruker det. Du kan alternativt bruke ImageReady, som er inkludert med PS. Klikk på knappen nederst i verktøyboksen for å opne ImageReady. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Tusen takk. Fekk det til no. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Veit du kva format det er best å lagre eit animert bilete i? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Veit ikkje om det er andre enn GIF som støtter animering i det heile ... Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Eg har fire bilder i Animation-vinduet, men når eg lagrar det, lagrar det berre det eine biletet av de fire i Animation-vinduet. Veit du kordan eg lagrar heile animasjonen? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bruk File --> Save for web, so kan du lagre som animasjon (kjelde). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå