Dumrian Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei, jeg prøver å flytte en fil inn i en mappe som tilhører et spill. Problemet er at Vista ikke vil la meg endre noe pga. jeg trenger administrator tillatelse. Jeg er den eneste brukeren, på brukerkontoer så står det at jeg er administrator. Hva kan jeg gjøre? Har også tatt vekk skrivebeskyttelse på mappa og filene, men likevel kommer dette opp. Bilde: Dette er jo for dumt! [Edit] bedre emnetittel? Endret 22. april 2007 av Tuftez Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Prøv å gjør deg selv til eier; Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg finner ingen www mappe der. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 www-mappa er bare noe jeg brukte for å demonstrere. Du må jo selvfølgelig gjøre deg til eier av den mappa du prøver å fjerne / endre. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 aff, min feil Men det fungerer fortsatt ikke, det ser så slik ut på det jeg endra: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå