Jung Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Kan montere et par små "vinger" og ha dette "Hydrospeed, Fly with wings" www.profila.no De er bra! Endret 23. april 2007 av Jung Lenke til kommentar
gangso Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ko stor motor kan du ha på båten? kor mange knop gjer den med max motor kor mange fot er den. kor mange folk er de plass til oppi og om du skal selge den ka skal du ha?? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 (endret) Båten er nå så godt som ferdig montert, mangler bare noen småting, men pappa hadde vist ordnet alt med de dekor-greiene så det ble hydrospeed.... Jaja hvis de som evnt. kjøper den ikke liker dekoren får de heller fjerne den da.... Legger ut noen bilder av båten: Endret 26. april 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Litt merkelig form på den bak. Skal du ha på en gummilist rundt der? Ser ut som det er åpent inn mange av stedenen i fronten der den er poppet sammen (Popnagler, ja?) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Ja formen bak på den er litt merkelig, går litt bredt ut, men men... Ja jeg skal ha list på den, tar den i morra tenker jeg.... Popnaglene som har stått foran der er det ikke så mye igjen av, men den er støpt sammen på innsiden i stedet for.... Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Nå er klistremerkene på, og båten er også kommet på vannet og blitt testet, den gikk 35,7knop, og det med en lettere bulket orginal-propell.... Nesten så jeg lurer på om motoren er trimmet eller noe.... Men uansett her er noen bilder: Ble ikke så verst, bare synd båten skal selges nå da til fordel for en mer komfort-båt Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 35,7 knop er vel hva man kan forvente av en 30 hester på et slikt skall av en båt :] Hurricanen min gjorde 27 knop med en 15 hester. Men båten ble pen den, hvor mye selger du den for? (Nei, jeg skal ikke kjøpe, bare lurer) Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 29. april 2007 Forfatter Del Skrevet 29. april 2007 Jeg vet egentlig ikke helt, håpte kanskje jeg kunne fått opp mot 25 for den..... Lenke til kommentar
jammi Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Über nice båt! hvor fikk du tak i den? ^^ Og hvor mye ga du for den? Lenke til kommentar
cyber1337 Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 burde ha tatt flammene andre veien. men ellers en var det der en drit fin båt. har du anlegg i den eller? Lenke til kommentar
csViRuS Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 (endret) Takk Båten ble kjøpt på vestlandet et sted for nøyaktig ett år siden, ga vel 7000 for den, men da var den i elendig stand, og har vel pusset den opp for sikkert 4000... Ja flammene burde kanskje vært andre veien, men men.... gikk litt fort Hadde annlegg i den forrige sommer, men har kjøpt en annen båt og satt det i den i stedet for..... Edit: For ikke å snakke om alt arbeiedet jeg har hatt med den....... Endret 1. mai 2007 av csViRuS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå