EinarEriksen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ta med deg musikken i parken. Alt du trenger er en mp3-spiller og ett av disse høyttalersettene. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bra test av park-høyttalere. Var det noen stor forskjell på å ha på 3d lyd, på f.eks Creative Travelsound 400? Bare lurer siden dere trekker det frem i testen av man kan deaktivere og aktivere dette. Grei nok lyd, men det er jo litt annerledes i forhold til et godt anlegg, selv om man ikke skal sammeligne disse. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Litt snevert utvalg av høyttalere, kanskje? Philips var ikke representert, og de har en ganske god en til omtrent halve prisen du betaler for Creative-høyttaleren som vant. Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Skal du ha et fett park-anlegg , kobl opp en bilforsterker med et bilbatteri og plugg i en bærbar cd-spilller, finn noen gamle høytalere og sleng alt i en trillebår med en six-pack på si, parken here I come! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Interessante produkter. Prisen på vinneren var jo heller ikke så gal, 349 kroner. Men tenker jeg meg om så er det en liten varsellampe oppe i hodet som sier meg at dette er noe jeg aldri viste jeg trengte før jeg leste artikkelen. Lurer på hvor mye den vil bli brukt i praksis da Lenke til kommentar
styx Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Linkene på forsiden ser ut til å være lettere forvirret, "Les hele testen av Creative TravelSound 400" peker til JBL On Tour, "Les testen av TravelSound 250" peker til iFreedom A-250 osv. Lenke til kommentar
Gunnar B. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg kunne godt tenke meg en creative 400, men lurer på om det er mulig å fore den med strøm fra en 12V-kabel? Jeg ser litt ulike opplysninger om dette - noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg