Joney Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei, holder på med et prosjektarbein om energi og frentid. Trenger info om hvordan Norge transporterer energi til andre land. Hadde vært fint om jeg fikk noe annet en Wikipedia etterom jeg ikke ser på wikipedia som en relevant kilde. Takker og bukker - Joney Endret 22. april 2007 av Joney Lenke til kommentar
bBax1 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hei, holder på med et prosjektarbein om energi og frentid. Trenger info om hvordan Norge transporterer energi til andre land. Hadde vært fint om jeg fikk noe annet en Wikipedia etterom jeg ikke ser på wikipedia som en relevant kilde. Takker og bukker - Joney 8443359[/snapback] Det går vel noen kraftledninger på bunnen av sjøen eller noe til danmark, tror jeg Lenke til kommentar
Joney Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det går vel noen kraftledninger på bunnen av sjøen eller noe til danmark, tror jeg 8444191[/snapback] Såppas vet jeg også, men trenger info om dem, som spenningsfall, kostnadder, vedlikehold osv. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du kan bare kikke litt Her på denne diskusjonen.... Lenke til kommentar
Joney Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 Du kan bare kikke litt Her på denne diskusjonen.... 8463700[/snapback] Hehe, har svart der selv. men det er lenge siden. som sakt trenger jeg info om spenningstap. Lenke til kommentar
sbstn Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) . Endret 2. februar 2009 av sbstn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå