dennis88 Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg har en xbox, men det er mange spill som finnes til gamecube som ikke finnes til xbox.. Skal jeg kjøpe gamecube, er det en bra konsoll? Er det mange "voksen" spill som kommer til gamecube? Hva er det beste gamecube tilbudet? -Dennis Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 For å si det sånn: Barnespilla til GameCube (eller spilla med "familie"-appel) er det for det meste bare Nintendo selv som står bak, så da kan du sikkert tenke deg selv. Det er nok av spill å glede seg til for vi som føler oss litt eldre også. Som jeg har sagt før, hadde jeg hatt masse penger og ikke levd et fattig studentliv, så hadde jeg eid -både- XBox og GameCube allerede (i tillegg til en fet PC). Har du god råd så please, go ahead å lev ut drømmen min Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Ja, klart du kan anskaffe deg en Gamecube, ingen ting er bedre enn å ha flere spill velge mellom, når det gjelder disse "voksne" spille så finner du mange av de der også. Om du ønsker vite mer så send meg en PM ellerno. Lenke til kommentar
Nothern Star Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Finnes en del "voksen" spill ute exclusive til gc nå. Som Metroid Prime, RE og RE 0, Eternal Darkness. Det kommer sikkert flere og. Om du ser bort ifra voksen spill får du ihvertfall mange bra exclusive titles til gc etterhvert, kjøp en gc! Siden du har xbox fra før får du jo med deg halo 2 og, digg å ha begge konsollene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå