Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 heisann, jeg tenker mye om dagen og prøver å finne ut hva jeg har lyst på... Jeg tenker over 3 alternativer som er; Personlig trener, lege, sivil ingeniør. Nå lurer jeg på ca hvor mye utdanning det er for å bli en fullt utdannet personlig trener? Hvordan er lønnen der? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 For å tjene godt som personlig trener vil jeg tro du må ha mye kunnskap om helse, kosthold etc. og i tillegg være en god trener. Vil også tro du må være ganske tålmodig. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hehe, bare si hvilke utdannelser som er lønnsomme å ha ' Takker for svar Endret 22. april 2007 av Lord-of-the-End-Times Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det heter vel ikke siv.ing lenger, idag heter alt master. (Internasjonale grader). Personligtrener er et yrke hvor du kan tjene veldig godt, men det er avhengig av hvem du jobber for og hvor du jobber. Med andre ord, lønnen kan variere noe enormt. En utdannelse som lege og en master i teknologi vil gi deg en trygg og stabil utdannelse, med gode papirer du kan ligge på bordet i enhver bedrift. Du må vel bare velge... Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takker Hva skal til for at man kan være personlig trener for kjendiser da? Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Takker Hva skal til for at man kan være personlig trener for kjendiser da? 8443694[/snapback] Kontakter... Du må jobbe deg oppover. Først kan du ta deg en utdannelse innen dette, og etterhvert utvide med diverse kurs i tillegg. Men dette vil jeg si er å gjøre det vanskelig for seg, spør du en personligtrener som jobber for en V.I.P kan jeg garantere deg at vedkommende ikke sier dette var planen etter VGS. Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hehe, jeg får se Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis du ønsker en god utdannelse for å bli personlig trener så kan jo dette være en mulighet: http://www.ntnu.no/studier/samfunnsvitensk...vegelseogidrett Ellers er jeg helt enig med rat911 i det han sier om stabil jobb osv. Lege og teknologiutdannelse er nok en tryggere og sikrere vei til jobb, men du må selvsagt finne ut hva du har lyst til. Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjenner en som er personlig trener. Hun er hele tiden avhengig av kunder, både random og faste, for å tjene mye. Hun har rundt 4-5 oppdrag (om du vil kalle det) om dagen, og tjener ca 500 kr etter timepris for hver kunde hun trener tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå