Gå til innhold

RE4: Wii Edition, buggy? dårligere grafikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-NIoHlfL

Greit nok at ting ofte blir forhastet ved launch, men at Nintnedo slapp en slik feil gjennom som med siktet i Red Steel gjennom fatter ikke jeg. Man kan jo fort tro at det er wii-moten som forårsaker feilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Nei, men jeg rekner da med at Nintendo har egne testsenter for spillene som slippes til konsollene deres.

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Drit i den småfisinga og Nintdeno dit og datt. Hastverk er lastverk.

Eg kommer muligens til å importere dette spillet i og med at det skulle få ein lavere pris, her til lands er det ikkje aktuelt å kjøpe så mange spill lenger i og med at chippen er på plass. (sålangt spillet lar seg spille på wii,begrenset antall titler pr.idag)

Lenke til kommentar
Nei, men jeg rekner da med at Nintendo har egne testsenter for spillene som slippes til konsollene deres.

8445913[/snapback]

Så Nintendo skal teste hundrevis av spill hele tiden?

8446060[/snapback]

Nintendo tester hundrevis av spill hele tiden. Det samme gjør Sony og Microsoft.

Under NES og SNES perioden var Nintendo sin testing beinhard. Dette var noe av det som førte til at utgivere hoppet over til Sega og Sony platformer, siden å jobbe med Nintendo betød at det alltid var en sjanse for at de måtte jobbe ekstra med spillet, utsette utgivelser, etc, etc. For utgivere så gjør dette at det blir vanskeligere å budsjettere, og da Sony og Sega tilbød platformer som det var litt enklere å få spillene godkjent på så var mange glade for sjansen.

I senere tid Nintendo senket kvalitetskravene betraktelig, både fordi at spill er blitt mer kompliserte og det er vanskeligere å lage noe uten bugs, og på grunn av press fra tredjeparts utviklere. Men visstnok er den ennå blant de strengeste.

Den type feil som er med i Red Steel er feil som er godt innenfor grensene av det akseptable på alle platformer.

Lenke til kommentar

Leon står jo framleis i ro når han skyter :(

Liker betre det med Gears of War at ein faktisk kan springe og skyte. Ellers ser det såpass likt ut at eg held meg til Gamecube versjonen. Må bare få den nye versjonen av Freeloader først så eg kan få spelt det med min Wii :)

Lenke til kommentar
Under NES og SNES perioden var Nintendo sin testing beinhard. Dette var noe av det som førte til at utgivere hoppet over til Sega og Sony platformer, siden å jobbe med Nintendo betød at det alltid var en sjanse for at de måtte jobbe ekstra med spillet, utsette utgivelser, etc, etc.

Det var andre grunner til at de gikk til andre. Har aldri hørt om dette med testing.

Lenke til kommentar
Leon står jo framleis i ro når han skyter :(

Liker betre det med Gears of War at ein faktisk kan springe og skyte. Ellers ser det såpass likt ut at eg held meg til Gamecube versjonen. Må bare få den nye versjonen av Freeloader først så eg kan få spelt det med min Wii :)

8446999[/snapback]

Det at Leon faktisk må stå stille og SIKTE er jo halve poenget med spillet. Blir bra mye mer stemningsfylt og tett når du må stå og metodisk presse ut nøyaktige skudd mens ganados flanker deg... :)

Lenke til kommentar

Hvis nintendo var så beinharde med spill til Nes så skjønner jeg ikke at Ghostbusters i det hele tatt ble lansert. Greit det var ikke direkte mange bugs i spillet men nintendo har solgt mange søppelspill de og.

Og det er bra at man må stå stille og skyte for da kan man ikke fly rundt og snipe folk og du kan ikke skyte i ett sett siden hvis du står rolig kommer noen bak deg :p .

Lenke til kommentar
Under NES og SNES perioden var Nintendo sin testing beinhard. Dette var noe av det som førte til at utgivere hoppet over til Sega og Sony platformer, siden å jobbe med Nintendo betød at det alltid var en sjanse for at de måtte jobbe ekstra med spillet, utsette utgivelser, etc, etc.

Det var andre grunner til at de gikk til andre. Har aldri hørt om dette med testing.

8449382[/snapback]

Det var mange andre grunner til at utgivere gikk til andre konsoller, men testing var en av dem. Jeg har ingen kilder direkte tilgjengelig på nettet, men det har blant annet vært nevnt i flere artikkeler i EDGE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...