SirKenneth89 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Tror dere at Wii-versjonen av RE4 blir bedre enn Gamecube versjonen med tanke på grafikken? Er i tvil om jeg skal selge GC versjonen for å kjøpe Wii versjonen. Er litt redd for at spillet kan hakke og ha framedrops siden det er en port... Og tror dere at Wii styringen kommer til å bli velfungerende? Håper ikke at siktet lever sitt eget liv sånn som i Red Steel gjorde av og til. Noen som skal ha Wii versjonen her inne? Den inneholder vel også ekstra missions og sånt?? Og det blir vel billigere enn vanlige Wii spill også? Endret 22. april 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror ikke du skal bekymre deg. Om det er noe som er lett å porte så må det være Gamecube til Wii spill. Og har sett video av Wii versjonen og det så kult ut. Wii kontrolleren passe godt til Resident Evil 4. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror dere at Wii-versjonen av RE4 blir bedre enn Gamecube versjonen med tanke på grafikken? Er i tvil om jeg skal selge GC versjonen for å kjøpe Wii versjonen. Er litt redd for at spillet kan hakke og ha framedrops siden det er en port... Og tror dere at Wii styringen kommer til å bli velfungerende? Håper ikke at siktet lever sitt eget liv sånn som i Red Steel gjorde av og til. Noen som skal ha Wii versjonen her inne? Den inneholder vel også ekstra missions og sånt?? Og det blir vel billigere enn vanlige Wii spill også? 8443307[/snapback] Frame-raten skal være 100% stødig ifølge previewene. Det er ingen grunn til at den skal ha noen ekstra bugs, siden Wii kan kjøre motoren uten noen porting, og på høyere hastighet. Alle previewene sier at siktingen virker veldig myk og nøyaktig. Wiiversjonen inneholder alle ekstraene fra Ps2versjonen, men med GCgrafikk og i ekte Widescreen og 480p. Og den blir gitt ut til lavpris(Selvom det ikke nødvendigvis betyr at alle norske butikker vil følge prisen). Jeg skal uansett ha den. Har GCversjonen, men er helt sikker på at Wiiversjonen kommer til å være et hakk bedre, og jeg har lyst til å få ekstraene. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Tror jeg skal investere i RE4 til Wii, selv om jeg har det til PS2. PS2 versjonen har jeg aldri klart å fullføre, ei heller like, mye grunnet et kontroll-system jeg ikke liker så godt. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Husk at Zelda: TP opprinnelig var et GC-spill også og det kjørte så og si nøyaktig likt på begge konsollene. Hardwaren til Wii og GC er så likt oppbygd at det skal ikke være noe problem å konvertere. Tviler på at jeg kjøper spillet på nytt med mindre det er betydelig billigere enn andre spill. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Denne tråden handler om Wii og RE4. Jeg har fjernet det som var starten på en PS2 vs NGC-diskusjon - og det håper jeg de fleste ser har ingenting med denne tråden å gjøre . 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
rjpa Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg skal ha det spillet elsker resident evil4 Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) RE4 kan blir morro til wii.. håper de slenger med en lommelykt så man kan spille som de gjør i mørket på de tidlige wii reklamene. Endret 22. april 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvor er previewen til RE4 til Wii? Hadde vært interesangt å lese. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Her er en preview: http://www.gamespot.com/wii/action/residen...094&mode=recent Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Her er en preview: http://www.gamespot.com/wii/action/residen...094&mode=recent 8443595[/snapback] Takk for den Wii versjonen hørtes jo meget grei ut. Det som plaget meg i PS2 versjonen var sikting som førte med seg mer død enn hva som er godt. Er takket være RE4 til PS2 at jeg måtte investere i en trådløs Logitech kontroller (da den originale med snor plutselig befant seg midt utpå gulvet med PS2 maskin og strøm adapter tilhørende etterslengt). Ser frem til RE4 ja, kanskje jeg endelig får fullføre et spill som virker bra, hadde jeg bare kommet lengere Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Resident Evil 4 - Gameplay Video Mulig jeg kjøper dette selv om bruttern har GC utgaven. Har ikke prøvd det så mye selv. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Og tror dere at Wii styringen kommer til å bli velfungerende? Håper ikke at siktet lever sitt eget liv sånn som i Red Steel gjorde av og til. 8443307[/snapback] Det var en feil i Red Steel... bare å deaktivere rumble og høytaleren så er kontrollen flytende. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Resident Evil 4 - Gameplay Video Mulig jeg kjøper dette selv om bruttern har GC utgaven. Har ikke prøvd det så mye selv. 8443873[/snapback] Den så meget interesang ut ja. Siktingen virket presis og god, implementeringen av Wiimoten virket forseggjort og selve historien virker som sagt bra ut. Tror det blir RE4 på Wii for min del ja Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Og tror dere at Wii styringen kommer til å bli velfungerende? Håper ikke at siktet lever sitt eget liv sånn som i Red Steel gjorde av og til. 8443307[/snapback] Det var en feil i Red Steel... bare å deaktivere rumble og høytaleren så er kontrollen flytende. 8444218[/snapback] Det prøvde jeg faktisk, men problemet var fortsatt der. Ble kanskje litt bedre, men ikke mye,.. Men samma det. RE4: Wii Edition frister mye nå Endret 22. april 2007 av SirKenneth16 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ok. Med meg ble det som et helt annet spill når jeg deaktiverte disse. Startet på nytt jeg grunnet det. Red Steel skal jeg garantert spille igjennom et par ganger til. Først må jeg få det tilbake fra en kamerat som låner det Wii Edition blir kanskje et kjøp hos meg, men litt usikker, har GC-versjonen som jeg ennå ikke har fullført. Får meg aldri til å starte det opp igjen. Må nesten se og få det ferdig snart. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det var en feil i Red Steel... bare å deaktivere rumble og høytaleren så er kontrollen flytende. 8444218[/snapback] Utrolig at det slapp gjennom testing Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Digga resident evil 4 så mye, og jeg syntes at spillet var litt for lett i normal mode, så kanskje siktingen gjør at jeg må følge med mer. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det var en feil i Red Steel... bare å deaktivere rumble og høytaleren så er kontrollen flytende. 8444218[/snapback] Utrolig at det slapp gjennom testing 8445609[/snapback] Samme gjorde en glichen i rayman raving rabbids der det er umulig å klare en bane hvis du ikke har PAL 60 skrudd på. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det var en feil i Red Steel... bare å deaktivere rumble og høytaleren så er kontrollen flytende. 8444218[/snapback] Utrolig at det slapp gjennom testing 8445609[/snapback] Lanseringstitler har en tendens til å være forhastet produkter. Og av den grunn kan slike små ting lett slippe gjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå