knutinh Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har Asus A8N-E hovedkort. Når jeg trykker på "power" knappen starter cpu-vifta opp i brøkdelen av et sekund før alt blir svart igjen. Har dratt ut alle unødige komponenter, uten at det endrer oppførselen. Jeg er usikker på hva som kan være feil: -PSU leverer tydeligvis spenning til LED-en på mobo (men kan selvsagt være død på andre linjer) -Mobo greier tydeligvis å ta imot signal fra power-knapp, men ikke å sette i gang stort. -k Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er dette noe som nettopp har forekommet? Det vil si, har du nylig bygget maskinen, eller er det noe som har dukket opp av seg selv helt uten videre, på en tidligere velfungerende maskin? Høres ut som det er et prosessorproblem. Lenke til kommentar
knutinh Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 det skjedde av se selv på gammel maskin. cpu, hovedkort og psu er vel de eneste kandidatene. -k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå