Hochi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) CPU AMD X2 6000 Asus M2N32-SLI Deluxe DDRAM2 2048MB PC800 G.Skill 2GBHZ CL4.0 (2*1GB) retail Lurte på omd isse passer sammen, tror egentlig det men skulle bare forsikre meg... Takka *Emnefeltet er redigert av moderator, prøv å lag så beskrivande emnefelt som mogleg neste gang* Endret 22. april 2007 av Zeph Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) linkene funker isse, moderator kan du skrive bokmål? Iallefall bytte ut "mogleg". Stryk prosenten fortsatt høy i njynjosk. WE must not get custom to njynjosk. njynjosk is the root of all evil. njynjosk skaper tapere, kriminelle og narkomane. Endret 22. april 2007 av pizzafordi Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 til trådstarter: ja vil tru komponentane passar godt ilag.. eventuell ytelse skal eg ikkje utale meg for mykje om, men trur det er eit godt oppsett. til pizzafordi: om du ikkje har noke å sei kan du berre unngå å poste. linkane fungerer fint her. og om moderator brukar nynorsk eller ikkje er opp til han. resten av posten din får du heller ta opp i ein diskusjon om nynorsk.. ikkje her Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 til trådstarter:ja vil tru komponentane passar godt ilag.. eventuell ytelse skal eg ikkje utale meg for mykje om, men trur det er eit godt oppsett. til pizzafordi: om du ikkje har noke å sei kan du berre unngå å poste. linkane fungerer fint her. og om moderator brukar nynorsk eller ikkje er opp til han. resten av posten din får du heller ta opp i ein diskusjon om nynorsk.. ikkje her 8443696[/snapback] siden du sa at du ikke vil utale deg om ytelsen... kan du:) noen tips? Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 eg driver å setter meg inn i det igjen.. men det er beste prosessoren fra amd for tida(pris/ytelse) er og alt etter bruksområde, intel har jo nå eit priskutt, så ville sett litt på det. det med minnet er eg ikkje heilt oppdatert i, så kan ikkje sei så mykje, men vil tru det er gode brikker det du har valgt. for meg ser det slik ut ivertfall. men igjen så er det bruksområde som bestemmer; spill, videoredigering, bilderedigering, klokking.. så fortel litt om kva dataen skal brukast til Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 *snip* hvis du ikke har noe bedre å komme med enn dette bør du holde deg unna svar-knappen i de trådene du leser. Lenke til kommentar
Hochi Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 eg driver å setter meg inn i det igjen.. men det er beste prosessoren fra amd for tida(pris/ytelse) er og alt etter bruksområde, intel har jo nå eit priskutt, så ville sett litt på det. det med minnet er eg ikkje heilt oppdatert i, så kan ikkje sei så mykje, men vil tru det er gode brikker det du har valgt. for meg ser det slik ut ivertfall. men igjen så er det bruksområde som bestemmer; spill, videoredigering, bilderedigering, klokking.. så fortel litt om kva dataen skal brukast til 8444569[/snapback] Tja, skal nok ikke klokke mye, skal ha vannkjøling på GPUen men bare for å ikke har støy. Så skal det sikkert brukes mest til spilling... trenger bare ny maskin og vil endelig har en greie maskin... Lenke til kommentar
Skibbe10 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 det oppsette der vil fungere meget godt til speling.. og topper du det med eit godt grafikkort(veit ikkje om du har fra før) så vil den maskina slå godt ifrå seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå