Gå til innhold

Passer disse PC-kompnentene sammen? AMD-PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

linkene funker isse, moderator kan du skrive bokmål? Iallefall bytte ut "mogleg".

Stryk prosenten fortsatt høy i njynjosk.

WE must not get custom to njynjosk.

njynjosk is the root of all evil.

njynjosk skaper tapere, kriminelle og narkomane.

Endret av pizzafordi
Lenke til kommentar

til trådstarter:

ja vil tru komponentane passar godt ilag.. eventuell ytelse skal eg ikkje utale meg for mykje om, men trur det er eit godt oppsett.

til pizzafordi:

om du ikkje har noke å sei kan du berre unngå å poste. linkane fungerer fint her.

og om moderator brukar nynorsk eller ikkje er opp til han. resten av posten din får du heller ta opp i ein diskusjon om nynorsk.. ikkje her

Lenke til kommentar
til trådstarter:

ja vil tru komponentane passar godt ilag.. eventuell ytelse skal eg ikkje utale meg for mykje om, men trur det er eit godt oppsett.

til pizzafordi:

om du ikkje har noke å sei kan du berre unngå å poste. linkane fungerer fint her.

og om moderator brukar nynorsk eller ikkje er opp til han. resten av posten din får du heller ta opp i ein diskusjon om nynorsk.. ikkje her

8443696[/snapback]

siden du sa at du ikke vil utale deg om ytelsen... kan du:) noen tips?

Lenke til kommentar

eg driver å setter meg inn i det igjen..

men det er beste prosessoren fra amd for tida(pris/ytelse)

er og alt etter bruksområde, intel har jo nå eit priskutt, så ville sett litt på det.

det med minnet er eg ikkje heilt oppdatert i, så kan ikkje sei så mykje, men vil tru det er gode brikker det du har valgt. for meg ser det slik ut ivertfall. men igjen så er det bruksområde som bestemmer; spill, videoredigering, bilderedigering, klokking.. så fortel litt om kva dataen skal brukast til

Lenke til kommentar
eg driver å setter meg inn i det igjen..

men det er beste prosessoren fra amd for tida(pris/ytelse)

er og alt etter bruksområde, intel har jo nå eit priskutt, så ville sett litt på det.

det med minnet er eg ikkje heilt oppdatert i, så kan ikkje sei så mykje, men vil tru det er gode brikker det du har valgt. for meg ser det slik ut ivertfall. men igjen så er det bruksområde som bestemmer; spill, videoredigering, bilderedigering, klokking.. så fortel litt om kva dataen skal brukast til

8444569[/snapback]

Tja, skal nok ikke klokke mye, skal ha vannkjøling på GPUen men bare for å ikke har støy. Så skal det sikkert brukes mest til spilling... trenger bare ny maskin og vil endelig har en greie maskin...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...