Rikky Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg har en WD Passport 120 GB som jeg ikke lenger får kontakt med. Det blir lys og den starter opp når jeg kobler den til, men det er ingen tegn til at PC-en finner den. Jeg har prøvd andre PC-er. Det er ikke noe veldig viktig på disken, men det hadde likevel vært kjekt hvis det gikk an å redde ut noe. Finnes det noen tjuvtriks som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er alltids en mulighet for at feilen ligger i USB kontrolleren. For å finne ut av det må man ta ut selve disken og koble den til på en IDE kabel. Lenke til kommentar
sinnadyr Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "Jeg har prøvd andre PC-er.", og det skjedde heller ingenting? har du prøvd med andre usb-enheter som mp3-spiller/iPod eller lignende? Enig med Hårek, du kan plukke ut å sette inn så får du tatt backup. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg finner ikke disken på PC-ene, men andre USB-enheter fungerer. Det ser ikke ut som det går an å åpne disken uten å bryte garantien (ingen synlige skruer e.l.), så jeg får vel bare sende den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå