wil Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 for lenge siden, så skulle jeg Installere Mandrake 9.0 på min maskin. har red hat nå, men jeg hadde tenkt til å Installere både windows å linux på nytt, og da hadde jeg kanskje tenkt til å Installere Mandreke istedet for Red Hat, men det var jo det cd 2 problemet til Mandrake. for ikke til å kjøre videre i installasjonen, så når jeg setter inn cd 2 så kommer den ingen vei. det kommer baren en feilmelding. må vel ha cd 2 for å komme videre i Installasjonen, eller man trenger ikke det, men da blir ikke alt med. hva kan være problemet. jeg har det nyeste PCPRO bladet, der veit jeg at cd 1, og 2 følger med til Mandrake 9.0, lurer på om jeg kanskje skal bruke de iso filene istedet. kan det være en god Idee. _________________ Linux Rules Go for it. Harddisken=Seagate:lol: <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-12-21 15:57 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: wil på 2002-12-21 16:00 ] Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg har det nyeste PCPRO bladet, der veit jeg at cd 1, og 2 følger med til Mandrake 9.0, lurer på om jeg kanskje skal bruke de iso filene istedet. kan det være en god Idee. Hvorfor ikke? Den andre cd'en er vel hærpa - kanskje du har brent den feil eller no... Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 jeg brukte iso'ene fra pcpro, bare et problem,Pcpro har unlatt og levere med den siste cd'en. Det skal være 3 cd'er hvis du skal ha norsk oppsett. Jeg fant den på direct connect og det fungerte helt fint Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 ftp.chello.se /pub/Linux/Mandrake/iso/ der finner du alle 3 iso filene. Lenke til kommentar
Kroz Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Nå kan det tenkes at det er jeg som er totalt paranoid.... men! Aldri dra ned operativ systemer fra usikre kilder!! Du aner ikke hva folk har gjort med dem, bakdører, trojaner osv... fyssjom! Og når det i hovedsak er snak om gratis OS, dra det ned fra et offisielt speil. En mulighet er å sjekke md5'n, og det gjorde du vel? Tenkte jeg bare skulle få ut hva jeg hadde på hjertet. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Nå kan det tenkes at det er jeg som er totalt paranoid.... men! Aldri dra ned operativ systemer fra usikre kilder!! Du aner ikke hva folk har gjort med dem, bakdører, trojaner osv... fyssjom! Og når det i hovedsak er snak om gratis OS, dra det ned fra et offisielt speil. En mulighet er å sjekke md5'n, og det gjorde du vel? Tenkte jeg bare skulle få ut hva jeg hadde på hjertet. chello.se er offisielt speil kan oxo brukes som urpmi kilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå