Vannmannen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Kan noen hjelpe? Min PC slår seg av og starter på nytt når jeg setter inn SD kort fra kameraet. (Har prøvd med andre SD kort, så problemet er ikke i kortet). Det fungerer greit når kortet er i maskinen ved oppstart. Hvis jeg slår av Norman ZANDA i Tjenester under Systemkonfigurasjon fungerer alt. Men jeg får meldingen Zanda kjører ikke og det er vel ikke så bra? Problemet oppsto muligens etter en av de siste oppdateringen av Norman. Har noen et forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hei, Vannmannen og velkommen til forumet. Hvis problemet startet etter en oppdatering av Norman, er det nærliggende å tro at problemet er knyttet til nettopp Norman. Sjekk om det ikke ligger andre oppdateringer for Norman. Kanskje så vil det bli fixet til etter neste oppdatering. Et annet alt. er at du reinstallerer hele Norman, for å se om dette ikke kan løse problemet. Endret 22. april 2007 av norbat Lenke til kommentar
Vannmannen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takk for tips norbat. Har prøvd med systemgjennoppretting til et tidligere tidspunkt. Da virket det når Zanda kjører. Men når Norman ble oppdatert kom problemet tilbake. Jeg får kanskje være tålmodig å leve med problemet og se om Norman retter det. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Høres klokt ut (Det var jo ikke lenge siden microsoft leverte ut en oppdatering som skapte litt hodebry: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=743382 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå