Gå til innhold

Norman Zanda Problem med SD kort

Anbefalte innlegg

Kan noen hjelpe?

Min PC slår seg av og starter på nytt når jeg setter inn SD kort fra kameraet. (Har prøvd med andre SD kort, så problemet er ikke i kortet). Det fungerer greit når kortet er i maskinen ved oppstart. Hvis jeg slår av Norman ZANDA i Tjenester under Systemkonfigurasjon fungerer alt. Men jeg får meldingen Zanda kjører ikke og det er vel ikke så bra? Problemet oppsto muligens etter en av de siste oppdateringen av Norman. Har noen et forslag til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, Vannmannen og velkommen til forumet.

Hvis problemet startet etter en oppdatering av Norman, er det nærliggende å tro at problemet er knyttet til nettopp Norman. Sjekk om det ikke ligger andre oppdateringer for Norman. Kanskje så vil det bli fixet til etter neste oppdatering.

Et annet alt. er at du reinstallerer hele Norman, for å se om dette ikke kan løse problemet.

Endret av norbat
Lenke til kommentar

Takk for tips norbat. Har prøvd med systemgjennoppretting til et tidligere tidspunkt. Da virket det når Zanda kjører. Men når Norman ble oppdatert kom problemet tilbake. Jeg får kanskje være tålmodig å leve med problemet og se om Norman retter det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...