Gå til innhold

Hvilket program til DreamScene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei sann!

Bruker Vista Ultimate NORSK, og lurer på hvilket program jeg kan bruke til å legge inn DreamScene? Tittet på Stardock sitt program, men det er på engelk, åssen fungerer dette på vista norsk??

8442375[/snapback]

DreamScene kommer automatisk med Windows Update. Dog, det er ikke i fullversjon enda, så du må ikke forvente en 100% feilfri versjon.

.. (det kan du vel aldri heller :rofl:)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg har lastet ned DreamScene med Windows Update på min Ultimate, men det sker jo liksom ikke noe mer. Hvor ligger den og hvordan får jeg brukt den? Noen som vet dette?

8589117[/snapback]

Er bare å legge en video som skrivebordsbakgrunn det..

høyreklikk på skrivebordet, velg tilpass, så skrivebordsbakgrunn, så velger du feks dreamsscene ifra bildeplassering..

Lenke til kommentar
Hei sann!

Bruker Vista Ultimate NORSK, og lurer på hvilket program jeg kan bruke til å legge inn DreamScene? Tittet på Stardock sitt program, men det er på engelk, åssen fungerer dette på vista norsk??

8442375[/snapback]

Dreamscene er foreløpig kun tilgjengelig for engelsk språk.

Sett standard inndataspråk til engelsk så skal du kunne laste ned dreamscene via windows update.

Du må installere engelsk språkpakke først, den får du å via windows update.

Lenke til kommentar
Jeg har lastet ned DreamScene med Windows Update på min Ultimate, men det sker jo liksom ikke noe mer. Hvor ligger den og hvordan får jeg brukt den? Noen som vet dette?

8589117[/snapback]

Er bare å legge en video som skrivebordsbakgrunn det..

høyreklikk på skrivebordet, velg tilpass, så skrivebordsbakgrunn, så velger du feks dreamsscene ifra bildeplassering..

8589306[/snapback]

Ja se der ja :D det funka jo som bare det! Hehehe.....det burde jeg ha tenkt på selv :blush:

...men en annen ting, jeg har funnet en del videobakgrunner med endelsen .dream. Regner med at disse skal kunne brukes i DreamScene, men jeg får dem ikke til å funke. .avi og .mpg filer derimot går helt fint.

Lenke til kommentar
Dreamscene er foreløpig kun tilgjengelig for engelsk språk.

Sett standard inndataspråk til engelsk så skal du kunne laste ned dreamscene via windows update.

Du må installere engelsk språkpakke først, den får du å via windows update.

8589344[/snapback]

Dette stemmer nok ikkje heilt. Eg fekk fint lasta ned DreamScene frå Windows Update, og min versjon av Vista er heilnorsk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...