Delvis Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Martin Kolberg er på gang igjen med sitt korstog mot Frp. Mange hevder at dette bare styrker Frp, og at Kolberg er en "narr" og mest en belastning for AP . Er litt usikker på det, kan det stemme? Eller er det riktig strategi fra Kolbergs side, som etterhvert vil skremme velgere bort fra FRP? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er hvertfall klart at det kommer lite positivt ut av Kolbergs utspill. De som nok lar seg påvirke mest i anti-FrP-retningen er de som ikke stemmer FrP fra før av uansett. Jeg vet ikke hvor mange som lar seg skremme vekk fra AP av dette, dessverre, det spørs nok litt på hvor mye fokus utspillene hans får i media, og hvor mye slakt de får av andre politikere. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det eneste Kolberg oppnå er å rakke ned på sine egne velgere, da AP og FrP har stort sett samme velgermasse hvor mange vingler mellom AP og FrP. Ender vel opp med det samme, FrP øker oppsluttningen, mange som stemmer på FrP "på trass". Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Om de ikke stemmer på trass, så vet i hvertfall de som har satt seg litt in i politikken til Frp at mye av fremstillingen er uriktig og skjev. Og da skaper han avstand til disse velgerne. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som AP-velger kan jeg ikke si meg særlig imponert over Kolbergs utfall mot FrP. Sånn som jeg ser det, er det bedre å forsøke å samarbeide så langt det lar seg gjøre framfor å polarisere partiene og skape dårlig stemning. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Som AP-velger kan jeg ikke si meg særlig imponert over Kolbergs utfall mot FrP. Sånn som jeg ser det, er det bedre å forsøke å samarbeide så langt det lar seg gjøre framfor å polarisere partiene og skape dårlig stemning. 8442830[/snapback] Har vel nevnt det før, at dette at enkelte politikere i et parti begynner å fokusere så enormt på et annet parti sjelden fører noe godt med seg,og det gjør det neppe denne gangen heller, vi så det under valkampen dær Erna satset alt på å bakvaske SV og tapte,vi har sett det fra Karl I hagen og vi ser det nå fra Kolberg . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå