chil Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hva åpner jeg .bin filer med? det ble nevt noe om at jeg må brenne den på en Cd, hvordan gjør jeg deg bare brenne bin fila til Cdn? kanskje dumt spørsmål. men trenger alså hjelp på forhånd takk Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 For å brenne en bin fil til en cd trenger du også en cue fil. Den er på typisk 1kb og inneholder info om bin filen. Du kan også bruke daemon tools får å simulere en cd rom for så og mounte bin filen. WIndows vil da tro at du har en cd i en cdrom :wink: og du kan se filene ved hjelp av utforsker og starte installasjonen. Eller du kan bruke ett program kalt isobuster og pakke ut bin filen til en mappe på hardisken. (anbefaler sterkt daemon tools) :wink: Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Bruk Isobuster for å åpne fila og pakk den ut. http://www.isobuster.com _________________ [ Denne Melding var redigert av: stalemate på 2002-12-21 15:45 ] Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 eneste som duger er win ISO! Det gjør om bin fila til ISO fil og da kan du brenne den med f.eks nero Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 kan brenne .bin i nero og, må bare vite block sizen (som står i cue filen). file/burn image...... Lenke til kommentar
Elessarsi Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Bruk Daemon Tools. Mount bin fila som cd-rom og bruk hvilket brenne program du vil å ta cd-copy. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 hvis du vil brenne direkte med bin og cue, kan du bruke fireburner. Den brenner direkte og raskt slik cd en originalt var. http://www.fireburner.com/ Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Daemon Tools! Skjønner ikke hvordan man kan leve uten! Før satt jeg å brant alle rævva spill fra ISOer , men så fant jeg Daemon Tools. Himmelsk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå