christian1986 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg prøver å finne ut hva det vil koste å ettermontere A/C på en 1999 mod. golf, men kommer liksom ingen vei. Noen som har peiling på hva noe sånt koster? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du har sjekket om fabrikken har egne sett for ettermontering? japanske produsenter har gjerne slike sett og blien er allerede kablet for AC men kjenner jeg VW rett så har de neppe tenkt tanken. Før fantes det endel ettermonterbare AC-løsninger fra tredjepartsprodusenter og da kostet det 20 - 30000,-. Finne en komplett delebil maken til din med AC er jo en mulighet. Kanskje er det enklest og finne en med og selge den du har. Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Du har sjekket om fabrikken har egne sett for ettermontering?japanske produsenter har gjerne slike sett og blien er allerede kablet for AC men kjenner jeg VW rett så har de neppe tenkt tanken. Før fantes det endel ettermonterbare AC-løsninger fra tredjepartsprodusenter og da kostet det 20 - 30000,-. Finne en komplett delebil maken til din med AC er jo en mulighet. Kanskje er det enklest og finne en med og selge den du har. 8442447[/snapback] Sikker på at det er like steindyrt i dag? De prisene virker jo helt sinsyke Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Det vil nok blie en ganske omfattende jobb å ettermontere, tror jeg. Selve kompressoren er jo grei nok, men så kommer slangene til kjølemiddelet, diverse radiatorer og de elektriske kablene i tillegg. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sikker på at det er like steindyrt i dag? De prisene virker jo helt sinsyke 8448481[/snapback] Kjenner en som skal ettermontere på en Toyota Landcruiser og han snakket om ett stykke over 20000.- hvis jobben ble gjort i Sverige, dette var med ett nytt og orginalt AC-sett fra Toyota. På denne ligger ledninger klart fra fabrikk så det er en rein monteringsjobb, skal man i tilegg kable opp alt så stiger prisen fort. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da jeg spurte nissan i kristiansand, om hva de skulle ha for å ettermontere AC i en '95 primera LX. De snakket om 20k for deler og ferdig montert..! I denne er det allerede kablet til det, da det er AC i SRi og GT'n, og alle har samme ledningsnett, etc.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå