CB87-Bergen Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Nå går det greit i svingene med en P4 2.53GHz. Men som alle andre vil jeg ha det lille ekstra av prossesoren min. Jeg klokket den til 2.85GHz uten å teste den noe særlig. Grunnen er at jeg mangler et program til å lese temperaturen på cpu'en. Jeg har prøvd Motherboard Monitor 5 og Hardware Sensors Monitor. Men begge var litt for avansert for meg, dvs. jeg klarte ikke å finne cpu temp'en. Jeg fant system temp. og noe annet som jeg ikke vet hva er. Er det noen som kan hjelpe meg! Please! Takk på forhånd :smile: Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Motherboard Monitor er da ikke vanskelig å bruke.. men du må gå inn på settings/temperatures og velg deretter sensor på "Should display board sensor". Og "MBM 5 sensor" er hvilken sensor det er på dashboard. Du skjønner det sikkert... du kan jo lese readme også da... Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 hvor kan man laste ned alle disse programene???? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 du kan kjøre cpu'en din på [email protected] 100% stabilt. Du setter bare vcore til 1.650. Temp. på boxed er aldri over 60 grader etter 24 timer med Prime 95. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå