Stratos Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Jeg har gått til innkjøp av et Gainward AGP GeForce3 Ti/450TV 64MB 4,5n som komplett kaller det. Noen som har Erfaringer med dette kortet, eller kan si noe om det er et Ok kort, eller søppel-Ware? Jeg skulle bare ha et kort som kunne kjøre de fleste spill så nogenlunde OK. :smile: Har hørt at Gainward er ok. Stemmer det, eller er det juks&fanteri? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Gainward er min favoritt innen skjermkort! Skal akkurat til å kjøpe det nevnte kortet. Kan du være så nill å legge inn 3d Mark scoren din? :wink: Det skal jo være svært overklokkinsvennligt, og MYE ytelse for pengene. Hvilke utganger har det? Oops! Så ikke at det stod GF3 - trudde det stod 2 jeg... GF2 erdet jeg skal ha... _________________ God jul og godt nyttår! Nå er jeg sannelig med i 200-club :razz: [ Denne Melding var redigert av: sosohal på 2001-12-25 18:32 ] Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 25. desember 2001 Del Skrevet 25. desember 2001 Quote: On 2001-12-25 18:07, Stratos skrev:Jeg har gått til innkjøp av et Gainward AGP GeForce3 Ti/450TV 64MB 4,5nsom komplett kaller det. Er nok redd for å du har kjøpt et KNALLKORT! :smile: Det skader da ikke. Har også lest/hørt at Gainward er en av produsentene som i grunn har OK 2d kvalitet på kortene sine.. nVidia er da ikke akkurat kjent for 2d kvalitet, ikke sant.. ikke i den positive veien i så fall! :wink: Men uansett, godt kjøp. Gled deg. Blir sikkert bra! Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 25. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2001 Gleder Meg! :wink: Kjøpte ny skjerm i samme slengen da. Hitachi 19" CRT CM-715ET Håper detta blir bra.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå