Jaytee71 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Be hun gå på do og fise da vel. Ellers kan du google og se om du finner noe rundt dette emne. :!: 8513045[/snapback] Nei..... jeg går jo aldri på do for å fise selv, og da kan jeg jo ikke kreve det av henne Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ett spørsmål: er madammen glad i lakris ?? 8512402[/snapback] Hehe nope...... hun liker det faktisk ikke 8513021[/snapback] Hehe, okey. Jeg blir hvertfall jævli vindfull og får en forferdelig stank på fisen min etter jeg har spist lakris. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Be hun gå på do og fise da vel. Ellers kan du google og se om du finner noe rundt dette emne. :!: 8513045[/snapback] Nei..... jeg går jo aldri på do for å fise selv, og da kan jeg jo ikke kreve det av henne 8513113[/snapback] Okai. Skjønner Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Ett spørsmål: er madammen glad i lakris ?? 8512402[/snapback] Hehe nope...... hun liker det faktisk ikke 8513021[/snapback] Hehe, okey. Jeg blir hvertfall jævli vindfull og får en forferdelig stank på fisen min etter jeg har spist lakris. 8513395[/snapback] Hehe okay Ja vi har vel alle ting vi blir mere vindfulle av enn andre Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 hehe... seriøst, litt off-topic.. emnetittelen på denne tråden er antageligvis den morsomste jeg har lest hittil på diskusjon.no hver gang jeg leser den, så må jeg le litt! og jeg er OFTE innom forumet.! gravide damers fiselukt...hehhehhhee.....*fnise* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå