Jaytee71 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Madammen er gravid. Når hun fiser er det skikkelig ille. Det lukter død og fordervelse, av og til så ille at jeg nesten brekker meg, og jeg er egentlig langt fra sart når det kommer til lukt. Noen andre med samme erfaring ? Hvorfor er det sånn ? Edit: Jeg var litt usikker på om jeg skulle legge denne under sex og samliv eller Helse Endret 22. april 2007 av Jaytee71 Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Lukta på fisen avhenger vel mest av kostholdet? Uhyre morsom tråd forresten.. Slutt å fis forran hverandre! Det er ikke akkurat så uhyre sexy.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 husk at hun fiser for to 2 Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Litt ot men, hvis lukta avhenger av kosthold.. Da er det noe galt med meg Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Kosthold..... vi har da akkurat det samme kostholdet Mine lukter ikke i nærheten av like ille... Det er ikke før man fiser godt sammen at man har et skikkelig godt forhold vettu Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Madammen er gravid.Når hun fiser er det skikkelig ille. Det lukter død og fordervelse, av og til så ille at jeg nesten brekker meg, og jeg er egentlig langt fra sart når det kommer til lukt. Noen andre med samme erfaring ? Hvorfor er det sånn ? Edit: Jeg var litt usikker på om jeg skulle legge denne under sex og samliv eller Helse 8442204[/snapback] Æsj. Jeg trodde ikke det var mulig at jenter kunne gjøre sånt! Neida, jeg bare tuller. Haha, jeg lo godt når jeg leste det. Som Ilpostino skrev, hun fiser for to. Det er mye greier som ligger i magen nå, og det er mye mat som skal fordøyes, da blir det også gjerne mere tarmgass. Men hvorfor det lukter verre enn før, var litt merkelig. Lurer på om mengde metangass pr tidsenhet som kommer ut av rompa spiller noen rolle for styrken på lukta!?! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Du får be henne å spise sunnere, mer grønnsaker, etc. Slikt renser tarmen og sørger for at rester ikke ligger igjen og forderver.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Har hørt rykter om at gravide damer eter nesten hva som helst? Kanskje hun spiser lettsalta flein med granbar på boks eller noe i smug når du sover? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Lurer på om mengde metangass pr tidsenhet som kommer ut av rompa spiller noen rolle for styrken på lukta!?! 8457944[/snapback] Metan er ikke hovedårsaken bak lukten, det er noen andre gasser som det er mindre av, men lukter vanvittig ille. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Enkelt ganger innbiller jeg meg at kvinner fiser mer enn menn Kanskje det kan forklare at jeg har funnet brune rester på tangatrusene til enkelte kvinner etter litt sengekos Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Du får be henne å spise sunnere, mer grønnsaker, etc. Slikt renser tarmen og sørger for at rester ikke ligger igjen og forderver.. 8458750[/snapback] Hehe... tror nesten ikke det finnes en sjel som spiser mere grønnsaker enn hu akkurat nå... så jeg tror nesten ikke det er der det ligger Lurer på om mengde metangass pr tidsenhet som kommer ut av rompa spiller noen rolle for styrken på lukta!?! 8457944[/snapback] Metan er ikke hovedårsaken bak lukten, det er noen andre gasser som det er mindre av, men lukter vanvittig ille. 8462280[/snapback] De fiser i hvertfall like mye Har hørt rykter om at gravide damer eter nesten hva som helst? Kanskje hun spiser lettsalta flein med granbar på boks eller noe i smug når du sover? 8458847[/snapback] Hehe kanskje hun sniker seg ut og gnager på noen trær eller noe ja.... det hadde jeg ikke tenkt på Madammen er gravid.Når hun fiser er det skikkelig ille. Det lukter død og fordervelse, av og til så ille at jeg nesten brekker meg, og jeg er egentlig langt fra sart når det kommer til lukt. Noen andre med samme erfaring ? Hvorfor er det sånn ? Edit: Jeg var litt usikker på om jeg skulle legge denne under sex og samliv eller Helse 8442204[/snapback] Æsj. Jeg trodde ikke det var mulig at jenter kunne gjøre sånt! Neida, jeg bare tuller. Haha, jeg lo godt når jeg leste det. Som Ilpostino skrev, hun fiser for to. Det er mye greier som ligger i magen nå, og det er mye mat som skal fordøyes, da blir det også gjerne mere tarmgass. Men hvorfor det lukter verre enn før, var litt merkelig. Lurer på om mengde metangass pr tidsenhet som kommer ut av rompa spiller noen rolle for styrken på lukta!?! 8457944[/snapback] Det er jo fullt mulig at det lukta like ille før, men at mengden gjør at det merkes mye bedre nå da Lenke til kommentar
Jpettersen Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Drittlukten i fis er hydrogensulfid, ikkje metan. Metan er både lukt- og fargefri, trass mange folk si oppfattning. Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 For noe griseri! 8511133[/snapback] Næhhh..... fising er jo en helt naturlig kroppsfunksjon..... er bare at det lukter så inni gamperævva ille når hu gjør det nå for tida Lenke til kommentar
Twingy Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Enkelt ganger innbiller jeg meg at kvinner fiser mer enn menn Kanskje det kan forklare at jeg har funnet brune rester på tangatrusene til enkelte kvinner etter litt sengekos 8462291[/snapback] ... Derfor sørger jeg for at de jeg ligger med har dusja... Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 husk at hun fiser for to 8444677[/snapback] Slenger meg på denne Lukta avhenger vel av kostholdet. Hva hun/de spiser. Tror jeg, da... Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Ett spørsmål: er madammen glad i lakris ?? Lenke til kommentar
Jaytee71 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Ett spørsmål: er madammen glad i lakris ?? 8512402[/snapback] Hehe nope...... hun liker det faktisk ikke Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 1. mai 2007 Del Skrevet 1. mai 2007 Be hun gå på do og fise da vel. Ellers kan du google og se om du finner noe rundt dette emne. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå