Gå til innhold

Hvilken båtmotor er mest pålitelig?


Anbefalte innlegg

Hvis A er mer robust en B, så betyr jo det B  er mindre robust A også ikkesant :p?

Så spørs det da hvorvidt en mener robusthet og kvalitet hører sammen, for meg er det nokså likt..

Når jeg tenker på kvalitet tenker jeg mer på hvor lenge det holder, ved vanelig forsvalig bruk. På robust tenker jeg litt mer hvor mye julig og hvor uforsiktig du kan være med det. Men ja det er jo to ord som betyr nesten det samme.

 

Det med at totakterne er mer robuste pga færre deler kan godt være mulig.

Men siden mindre påhengere på en generellt basis er håpløst primitive greier uansett, så tror jeg som sagt at produsent har mye mer å si..

8480988[/snapback]

 

Men det vi begge gjør her er å tro. Så er vel ikke så lett å komme fram til no. Er også enig i at produsent har en del å si. For selfølgelig kan en 4 takter fra et merke være både mer robust og ha bedre kvalitet en en 2 takter fra ett annet. :)

 

 

Har enda ikke sagt hva jeg ville godt for jo :p

Ville tatt v-maxen jeg og gitt. En kamerat av meg har den og den går godt. (utrimma)Han har ikke hatt no problemer med den av det jeg veit heller og den kjøres altid for fult. ;)

 

Den går også en del mer stille en Johnsonen jeg har også. Får litt øresus etter en lang kjøretur med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...