ilpostino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 jeg har nettop vært på byen og sett etter damer. det var spess ei jeg hadde kontakt med hele kvelden. det var da øyenkontakt som varte oppyil 30 sek av gangen. da jeg satte meg på en stol ved siden av henne stirret hun meg lenge i øynene (slik hun haffe gjort mange gange den kvelden), kysset meg i kroken mellom høyre munnvik og kinn og sa " jeg håper ikke du mener noe mer enn dette". hva skal en si til dette egentlig? f**ens luremus* Lenke til kommentar
Krankemot Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Hun og veninnene hennes fikk seg vel en god latter . Vet ikke jeg, kanskje det er sånn jenter underholder seg en sen lørdagskveld? Endret 22. april 2007 av Snobjorn Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 godt mulig det Lenke til kommentar
Chosen_One Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hun testet deg. Hun vil se om du faller innenfor hennes frame, eller om du klarer å holde din egen. Det du kunne svart med der er: "Slapp av, du er ikke min type" e.l. Har ikke noe med luremus å gjøre.. Jenter flest er ikke luremus... bare menn som tror det Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Så sært gjort Var vel hennes måte å.. ja, underholde seg selv på. Synd, men sant. Lenke til kommentar
Zota Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ganske unenig der. Jenter liker av og til å lure gutter bare for å tro at de er så pene at de kan få hvem som helst Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Syykt slemt! Enkelt og greit! Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Tydeligvis ei billig fitte med null og niks mellom øra, ikke noe å bry seg om. Keep on searching.. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 følte at jeg hadde skjegget fult av postkasser men det er nesten slik en må regne med å bli utsatt for når en er ute på byen. fremmede mennesker kan gjøre det utrolige. men på en annen side var det litt digg med all den blikk-kontakten vi hadde Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Enig med PUA her, med alltid lett å være etterpåklok... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kvinnfolk er onde frå tid til anna... Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kondolerer, men dette hørtes ikke så overraskende ut. Har møtt mang en jente som "later" som de er interressert. Trikse er å late som tilbake. Da BLIR de interressert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå