KongRudi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Bethesda har nå åpnet ofisielle Fallout 3 site (trykke bildet).. Foreløpig er det bare forum der.. Selv kommer jeg til å kjøpe spillet uansett. Men håper virkelig at Bethesda har et lignende level-system og karakter-utvikling-system som er noenlunde likt Interplay sine Fallout-versjoner, det ville være fælt om det var slik som på Oblivion. (Forestiller med skrekk og gru karakteren min som løper rundt som level 1 og slåss med Deathclaws, og super mutants.) Uansett skal det bli moro å spille ett nytt Fallout-spill. Hva synes andre folk her, bør blir bevart fra forgjengene, og hva håper dere de forandrer til de nye Fallout-spillene? Endret 22. april 2007 av KongRudi Lenke til kommentar
Blib Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 HAHAHA, jeg *elsket* plakaten. Virkelig rått at Bethesta har beholdt stilen så bra. Gleder meg til å se in game material. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Dette blir rått Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Gleder meg virkelig til dette. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Pipboy! <3 Føltes litt tomt uten Interplay merket, men ellers så er jeg gledelig overrasket. Som nevnt ovenfor så er det i stil med de gamle spillene Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Bethesda har sagt at de ikke blir å benytte noe av "Van Buren" prosjektet til Interplay når de skal lage fallout 3 så det kan bli intressant å se hvordan Bethesda blir å gjøre det. Jeg gleder meg ivertfall. Hvordan fallout 3 kunne blitt seende ut om interplay hadde laget det ferdig. Screenshots fra Van Buren (Fallout 3) Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Så herlig, frysninger i vinkel!! Fallout 3 KAN ikke bli dårlig, det er fan fint nødt til å holde seg til tidligere Fallout spill og bli bra, ellers....aaaaargh snufs hyl! Endret 22. april 2007 av Crispin Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 "War... war never changes..." var det første som slo meg da jeg så tittelen på tråden! Herregud det blir så villt bra å se åssn Bethesda takler F3. Lenke til kommentar
tjommi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hørt rykter om at det blir et MMO. Håper det er rykter og ikke noe annet. Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 tjommi, det er ett annet spill som Interplay skal utvikle. Det var med i avtalen de og Bethesda gjorde når interplay solgte Fallout. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå