hitokiri Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Rykter vil ha det til at Sony Ericsson har en ny Walkman-mobil i ermet. Les mer Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vær så snill og si at dette ikke er nok-en sony walkman telefon, som ikke bringer noe nytt og er lik alle de andre, utenom formfaktor. Enough already! ffs. Bør bringe no nytt, ellers begynner jeg seriøst å tvile på SE. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Jeg synes SE begynner å komme seg litt igjen, de har forstått at det ikke lønner seg å lage mobiler som kun har bra kamera eller musikk del. Denne ser ut til å være tålig bra. P700i som også skal komme ser veldig grei ut. 3,2mp kamera, wifi, touchscreen osv. Endret 22. april 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vær så snill og si at dette ikke er nok-en sony walkman telefon, som ikke bringer noe nytt og er lik alle de andre, utenom formfaktor. Enough already! ffs. Bør bringe no nytt, ellers begynner jeg seriøst å tvile på SE. 8441580[/snapback] Vent til 8. mai. Da kommer en stor presentasjon av highendmobiler. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når dere skriver om denne bør dere i hvert fall og komme med en artikkel om P700i. Her finnes det massevis av gode bilder og video allerede, og spesifikasjonslisten er ganske kjent allerede. Håper på ny SE-svivel, men håper og den har noe spesielt å by på. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vær så snill og si at dette ikke er nok-en sony walkman telefon, som ikke bringer noe nytt og er lik alle de andre, utenom formfaktor. Enough already! ffs. Bør bringe no nytt, ellers begynner jeg seriøst å tvile på SE. 8441580[/snapback] Vent til 8. mai. Da kommer en stor presentasjon av highendmobiler. 8441604[/snapback] Sweet. Hvor kan vi følge med på en slik event? Lenke til kommentar
JackBauer2 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vet ikke om det blir noen egen norsk presentasjon den 8.mai, men toppledelsen i SE har bekreftet denne datoen, så vi får i alle fall bilder og specs i bøtter og spann, vil jeg tro. Så Amobil er sikkert på pletten den dagen, vi får se. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 S700i var jo en genial telefon. Dessverre ble den ikke så populær. SE kan en god del teknologi, dessverre er de uheldige ved at de fleste som kjøper SE er ungdommer som ikke har peiling på mobilutstyr. Bare pris Lenke til kommentar
µT. Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg synes SE må være verdens kjedeligste mobilmerke. Kjøper du en SE til 5000kr, og en til 1000kr, så vil du få helt lik mobil. Bare at designet er kanskje bedre på den dyrere modellen. That's that! Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Håper Sony Ericsson lager noe nytt snart. Det begynner å bli kjedelig med telefoner som ligner mye på det de har laget før. Likevel er det sikkert ikke en dårlig telefon, hvis det er ekte. Endret 22. april 2007 av kornelen Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hm la meg tippe: Enten 3G eller Edge, men ikke begge deler. Mangler WI-FI og super 3G, får bare håpe de får med radio denne gangen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg