LarsEL Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg går nå allmennfaglig påbygg (VK2). Vi har hatt heldagsprøver i hele forrige uke og skal ha hele neste uke. Før hadde vi en prøveplan som sa at vi fikk en lesedag på onsdagen før matte- og historietentamen. Nå har de plutselig fjernet lesedagen og forskjøvet alt en dag bakover slik at fredagen kan bli en vanlig skoledag. Har de egentlig lov til dette? Har jeg ikke krav på lesedager ved heldagsprøver? Takker for alle svar Lenke til kommentar
HKS Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Har de egentlig lov til dette? Har jeg ikke krav på lesedager ved heldagsprøver? 8441530[/snapback] Ja, det har de lov til. Dere har ikke krav på lesedager før heldagsprøver. Vanlig grunn til at de gir dere lesedager er at mange andre elever har heldagsprøve, og lærerene gidder ikke ha undervisning for 1/3 klasse. Noen fag har derrimot forbredelsesdag til noen heldagsprøver, men det er noe helt annet. Lenke til kommentar
LarsEL Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Ok. Litt kjipt, men jeg overlever Takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå