LucarioX Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bilder tatt med kamera rett fra skjerm får ofte eit meir realistisk preg over seg har eg intrykk av 8558036[/snapback] Ja, å det er jo egentlig bare bra, med tanke på at vi ikke sitter inne i skjermen å spiller Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er nok mange forskjellige builds det er tatt bilder av her, bildet i linken til ThomasM så veldig bra ut. 8557996[/snapback] Ja, tror nok det er slik at mange av bildene er av forskjellige Builder. Men nå bør de får ut fingern ang demoen, så vi slutter å sitte her å diskutere opp og ned med hvordan vi tror grafikken er. Så kan vi helle diskutere demoen/spillet -Pixi Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Bilder tatt med kamera rett fra skjerm får ofte eit meir realistisk preg over seg har eg intrykk av 8558036[/snapback] Ja, å det er jo egentlig bare bra, med tanke på at vi ikke sitter inne i skjermen å spiller 8558073[/snapback] hehe, veldig godt poeng! Me får jo ikkje direct feed ifrå xboxen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Bilder tatt med kamera rett fra skjerm får ofte eit meir realistisk preg over seg har eg intrykk av 8558036[/snapback] Ja, å det er jo egentlig bare bra, med tanke på at vi ikke sitter inne i skjermen å spiller 8558073[/snapback] Blir ikkje heilt det samme men. Knipser man bildet er utfallet basert på lysforholdene i rommet,kameraet og ikkje minst instillingene på det osv. Endret 7. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Available Vinyl Shapes Litt mer dekaler..! Fiksing av Golf..! Edit: Modding av Mustang Endret 7. mai 2007 av Pixi Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Alle disse predefinerte formene gir jo haugevis av muligheter og timer med morro! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Herregud! Dere må slutte! NÅ! Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Herregud! Dere må slutte! NÅ! 8561023[/snapback] Hehehe:D Neida, vi kjører på med alt vi finner! Men begynner å bli ganske hypp på spillet nå, og ikke minst DEMOEN!! Jeg vil ha demoen NÅ -Pixi Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, begynner å bli rimelig klar for noe hands on experience nå! De siste dagene har jeg rett og slett tatt meg en pause fra å finne media filer av den enkle grunn av jeg ikke vil pine meg selv mer enn nødvendig :| Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jepp, begynner å bli rimelig klar for noe hands on experience nå! De siste dagene har jeg rett og slett tatt meg en pause fra å finne media filer av den enkle grunn av jeg ikke vil pine meg selv mer enn nødvendig :| 8561059[/snapback] Jepp. Må ha noen pauser. Blir bare mer selvpining ja. Får håpe de kan gjøre noe mer fornuftig enn å sitte med fingern i rompa nå da, og se å få ut demoen! -Pixi Lenke til kommentar
Adriano Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Faen som det går i detaljene på bilene, både på innsiden og utsiden. Hver eneste bil blir jo omtrent unik. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Faen som det går i detaljene på bilene, både på innsiden og utsiden. Hver eneste bil blir jo omtrent unik. 8561185[/snapback] Jepp. Forza på sitt beste det! -Pixi Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 -Forza 2 -GTA IV -Halo 3 Beste spillåret på lenge Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 + Bioshock, Assassins Creed og Age of Conan Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som er hypp på mer Forza 2 stuff? Forza 2 - The 47 Arcade Free Run Circuits En liten haug med screenshot's -Pixi Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Nesten ikke morsomt å vente lenger nå :S Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Nesten ikke morsomt å vente lenger nå :S 8570176[/snapback] Nei, nå renner det jo inn med stuff overalt. Så får vi vel bare håpe på at demoen kommer før 8.Juni, hvis ikke blir det leeenge å vente.. -Pixi Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke morsomt med bilder heller, jeg vil ha mer video. Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Er ikke morsomt med bilder heller, jeg vil ha mer video. 8571735[/snapback] Hehe, ja, noen skikkelige videoer hadde gjort seg. Men demoen hadde gjort seg aller mest -Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå