phewBAR Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Flott bilde tatt fra en multiplayer omgang 8474151[/snapback] Ooooh! Pent! "Bruk bilde på skrivebord" Håper den demoen dukker opp snarest!! Forza 2 er nok 2007's sikreste spillkjøp for min del! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 2 poster er slettet. Hvorfor kan man finne ut ved å lese mine tidligere innlegg i tråden (da slipper vi flere feilinnlegg, forhåpentligvis?) Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ny pitpass report med videoher. Nye bilder Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Flere nye bilder fra teamxbox. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 direkte URL til video: http://download.microsoft.com/download/a/7...roitvsjapan.wmv treig server Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 direkte URL til video:http://download.microsoft.com/download/a/7...roitvsjapan.wmv treig server 8483017[/snapback] Gikk kjappt hos meg. (sitter dog på 1Gbps) NYDELIG video Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 hahaha ;D her skal det kjøres ! Veldig treg den videon Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Fantastisk video. Ikke noe problemer med avspilling av det klippet selv med en "gammel" PC. Ikke noe tegn til fps drop i hele tatt i den videon. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Troll eller ikke.... Tull og tøys og vås fra ende til annen er det i hvert fall. Men nyt oppmerksomheten en stund. Behøver ikke sluke noe promotering for å se store forskjeller og for å synes at Forza2 ser ut til å få bra grafikk ut fra bl.a. den postede videoen. Ellers, var innom en par butikker i går for å kjøpe nytt tastatur, og kom over MS rattet til 360. Enorme prisforskjeller. Har sett det på nett til 800 spenn og Spaceworld i Ski selger det for 1998. Elkjøp tror jeg det var 1198 eller noe sånt. Men, blir seriøst nødt til å kjøpe et slikt et til Forza2. Kona var med å lurte på om jeg ikke måtte ha en sånn rally stol også. Holdt på å si ja,,, hehe. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ein del innlegg er fjerna, i denne tråden skal dykk diskutere Forza 2, off-topic vil bli sletta, advarsler og utestengelse kan være ein konsekvens om dette blir enda ein PS3 vs 360-krig. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Dette blir knallmorsomt, kjøpte MS wireless ratt/pedaler i dag Lenke til kommentar
Daisy Chain Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Troll eller ikke.... Tull og tøys og vås fra ende til annen er det i hvert fall. Men nyt oppmerksomheten en stund. Behøver ikke sluke noe promotering for å se store forskjeller og for å synes at Forza2 ser ut til å få bra grafikk ut fra bl.a. den postede videoen. Ellers, var innom en par butikker i går for å kjøpe nytt tastatur, og kom over MS rattet til 360. Enorme prisforskjeller. Har sett det på nett til 800 spenn og Spaceworld i Ski selger det for 1998. Elkjøp tror jeg det var 1198 eller noe sånt. Men, blir seriøst nødt til å kjøpe et slikt et til Forza2. Kona var med å lurte på om jeg ikke måtte ha en sånn rally stol også. Holdt på å si ja,,, hehe. 8483530[/snapback] Har hun en søster med samme innstilling? Vennligst pakk inn og send hit Lenke til kommentar
trydis Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 On www.xbox360france.com and www.xbox-attitude.com French websites, they confirm that the 24h Mans Track will be a downloadable content on the Market place after the game release.They also mentioned the Peugeot 908 Le Mans as an exclusive content in the collector edition. Finally, they affirm that the xbox live marketplace demo will be available as soon as the game will be gold, or in the middle of next week. http://www.leblogauto.com/wp-content/uploa...peugeot_908.jpg Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 var det bare meg eller ble det antydning til bremsestøv på hjulbuene på den mr2en lengre ut i løpet. ?? Lenke til kommentar
joneoverland Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 frekt hehe.. liker sånne ting Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 (endret) 9 nye screenshots fra TeamXbox.com Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: fikset de 4 nederste bildene Endret 29. april 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
trydis Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Siste 4 fungerer ikke. Me and my racing wheel want the demo.....NOW. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Siste 4 fungerer ikke. Me and my racing wheel want the demo.....NOW. 8497628[/snapback] Nå fungerer dem Lenke til kommentar
eliph Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Det her så bare heilt fantastisk ut! Bildene jeg har sett på xboxyde kan ikke måle seg med de bildene på førstesida i posten her. Blir første bilspillet i hylla mi:) Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Å det ser bra ut altså! Gleder meg enormt. Håper på en demo en av de nærmeste dagene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå