kjartanb Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Halloen. Eg eig ein Golf Gti 83' som det staar ein gammal, ikkje-fungerande kassettspelar i. Fekk den gjennom Eu-kontrollen, saa eg gidde ikkje aa sitje i to aar utan cd-spelar. Ligg ein 12 (mellom 12 og 20 i alle fall) pins kontakt baki der som gaar til kassettspelaren, pluss antenneledning. Kva maa til naar eg skal bytte til cd-spelar? Maa eg til aa ruske ut alt i hop og legge opp nye ledningar eller er det enklare enn som saa? Takkar for alle svar. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hvis det er pins 12 og 20 pinss kontakter der så trenger du bare å plugge i den nye cd spellern i en av dem. men passer ikke cd spellern på 12 og 20 pinss så er det bare å bruke en adapter. Lenke til kommentar
kjartanb Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Det hoyres betryggande enkelt ut, takk for hjelpa. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 ja men prat med noen som kan det ordentlig og da. er ikke akkurat no guru på det området. men på en galant så var det vartfall bare å bruke en adapter så funka det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå