Gunder1 Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Er det mulig å få det til eks en "rolig" en "satanistmusikk" "kikemusikk" osv... Gunder Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Du kan jo sette opp så mange playlists som du vil og bytte mellom disse :wink: Knappen nederst til høyre "List Opts" er til det formålet [ Denne Melding var redigert av: Jørgen-aa på 2002-12-21 14:40 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Takker, men jeg er kansje litt treig her. Hvis jeg åpner alle mp3 jeg har, så vil jeg velge ut sang nr 1, 4, 9, 12, 15, 223 o.s.v deretter lagre disse sangene som eks forspill, narspill o.s.v Anyone? fan dere er kjappe å svare her... Gunder Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 - Add alle sangene - merk de du vil ha med i playlista (hold nede ctrl for å merke flere) - Velg crop files (ctrl+delete eller høyreklikk : crop files) - Klikk på list ikonet nede til venstre og velg "save list" Slik gjøres det hvertfall i Winamp 2.8 :smile: EDIT: teit skrivefeil :smile: [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-12-21 15:03 ] Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Takker for den, trodde "crop files" var å lage dem til en lang sammenhengende sang... Gunder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå