Gå til innhold

Tilbakemelding fra moderator

Anbefalte innlegg

Jeg ble utestengt i tre dager i forrige uke.

Fikk en veldig vag eller skal jeg si rotete melding fra en av moderatorene om dette. Jeg har sendt mail to ganger tilbake der jeg har bedt han utdype litt mer om akkurat hvilke retningslinjer jeg har brutt. Har fortsatt ikke fått svar.

Hvor kan jeg henvende meg for å få svar på dette siden vedkommende åpenbart ikke har tenkt og svare meg?

Har også et spørsmål om den 3-ordsregelen vedrørende emnetittel. Bruker dere ikke skjønn der i det hele tatt? Om det brukes bare to ord, og det er fullt forståelig hva det spørres om, så må den likevel stenges?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nederst i retningslinjene:

Har du lyst til å klage over en advarsel, stenging av et emne eller lignende skal du først ta kontakt med moderatoren som utførte handlingen. Du kan ta velge å sende tilbakemeldingen via forumets "Private Meldinger"-funksjon eller via email. Hvis dette ikke fører frem kan du sende en mail til forumstyret.

No står av ein eller anna merkeleg grunn ikkje epostadressa der, men den er [email protected].

Men sidan enkeltmodereringer i utgangspunktet ikkje skal diskuteres så stenger eg denne tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...