Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dèja Vù noen som opplever dette?

Robert.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har deja vu hver eneste uke, kanskje flere dager på rad. Er blitt så vant til det at jeg bare begynner å le når det skjer. Ganske festlig å f.eks. drømme at en person sier/gjør noe, så ser du personen gjøre det neste dag. Har til og med sotti å tenkt "Nå sier han det." også har han gjort det. =)

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt på en ting og 5 sekunder etterpå så er det noen som sier det jeg har tenkt på.. feks, jeg kom plutselig til å tenke på "Ricki Lake" her om dagen, haha hvor ofte tenker man på hu liksom?? også var det noen som la inn ett innlegg her i en av mine andre tråder som nevnte "Ricki Lake" i ett av eksemplene sine bare noen minutter senere!

Og her om dagen så satt jeg og pratet med venninnen min om noe, plutselig fikk jeg blodsmak i munnen, også i neste setning hun snakket om så fortalte hun om en gutt som hadde tryna og fått masse blod i munnen.. merkelig! Hva skjer liksom?? burdte jeg sove mer kanskje?? haha, blir jo tullerusk av dette snart,,, Men hadde vært gøy om det kunne skjedd med tanke på å vinne i lotto :p

Det skjer omtrent hver dag nå... skjedde i stad også..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Har opplevd å være i situasjoner der noen sier noe jeg er helt sikker på at jeg har opplevd før. Akkurat samme setting fra akkurat samme person. Flashback ligende, spooky.

8440627[/snapback]

Samme her. Litt oftere enn jeg liker at det skal være egentlig.

Som Iron Maiden så bra sier det:

Ever had a conversation,

That you realise you've had before,

Isn't it strange?

Have you ever talked to someone,

And you feel you know what's coming next?

It feels pre-arranged.

'Cause you know that you've heard it before,

And you feel that this moment in time is surreal,

'Cause you know when you feel deja-vu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...