RunarL Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei! Fikk et nytt HK i pcen idag. Problemet mitt er da at det ikke er noe lyd. Alt ser ut som det fungerer, oppdatert driver installert, ingen klaging fra windows. Har gått inn i bios å så om audio sto på auto, det gjorde det. Driveren jeg har installert er Realtek'97 HK mitt er: ECS NFORCE4-A939, nForce4, Socket-939, GbLAN,ATX,SATA,Sound,PCI-Ex16 Har altså lastet ned driver, men virker ikke. Ser også ut som lydkortet virker, det merker at jeg stapper inn ledninger i inn- og utlinje. Noen kjerringråd? Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kan være at du har fått aktivert digital utgangen på kortet? Denne kan overstyre dem analoge utgangene, har ihvertfall skjedd meg før. Den gangen fikk jeg null lyd. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hvordan sjekker jeg det da? Er det på avansert lykontroll, så se om digitallyd er haket av? Isåfall er den huket på. Har huket av, fungere ikke fortsatt. Lenke til kommentar
RunarL Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Noen bilder her som kanskje kan hjelpe dere til å forstå: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå