lrf Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Lurer på en ting her... Dersom jeg har f.eks. et kort som Asus P5N-E SLI, med to x16 slot'er, kan jeg da - dersom jeg ikke bruker SLI-oppsettet - benytte et x8 kort i den andre x16 slot'en (jeg bruker da et skjermkort i den ene x16 slot'en) ? Grunnen til at jeg spør er at jeg har et x8 raidkort jeg gjerne vil teste litt uten å måtte til med noe til med noe eget serverhk. Leste på wikipedia at det alltid skal gå an å kjøre en "mindre x" i en "større x". Er det noen som har noen tips eller erfaringer med å gjøre slikt? -LRF Lenke til kommentar
2mmy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Nå har jo P5N-E SLI bare 8x link hvis man benytter begge PCIe sporene. Bortsett fra det, er det vel som du sier, "mindre x" går å kjøre i en "større x" slot. Ser også at 3ware lister en del "vanlige" hk som kompatible med deres raidkort i PCIe-utgave. Jeg vet litt mer om et par timer, har et Asus Commando her, og planen var å hive inn et 4x raidkort i den andre slotten. Virker det ikke, har jeg et problem |2mmy| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå